Har du några mål i livet?
har du några mål i livet, som skaffa bättre jobb, hitta en pojkvän/flickvän, få barn, gifta sig m.m.
Om du har några mål i livet säg gärna vad om du inte har några varför har du inga?
har du några mål i livet, som skaffa bättre jobb, hitta en pojkvän/flickvän, få barn, gifta sig m.m.
Om du har några mål i livet säg gärna vad om du inte har några varför har du inga?
Jag har 2-3 A4-sidor med mål i livet, allt från att uppnå en viss lön på ett arbete till att hoppa fallskärm och uppleva saker.
Nja
Utbilda mig till ssk
1 barn till
Flytta härifrån
har nog en massa mål i livet..att ge mina barn en bra uppväxt, att få äktenskapet att hålla livet ut, att sluta stressa, större boende, att gå ner i vikt efter graviditeten...ja listan kan göras lång men man ska vara glad om man kommer halva vägen
Jag har en hel lista!
Det är allt från de stora sakerna som att skaffa mig en utbildning, ett jobb som jag trivs med, ett hus, osv till småsaker som att se Charlie Chalins the Kid på biograf.
Målet är väl rent övergripande att om 50 år kunna se tillbaka på ett mycket lyckligt liv...
Nej, inga direkta mål, men jag strävar efter att vara en så bra mamma jag bara kan för mina barn och alltid finnas till för dem, även när de är vuxna. Jag strävar också efter att hålla äktenskapet levande och intakt för resten av livet.
That´s it, allt annat (jobb, boende, självförverkligande, hobbys, resor osv) är inte så viktiga i längden.
Jo, jag har en del mål. En del är uppfyllda, några vågar jag knappt tänka på för det känns så osäkert om de någonsin kommer bli uppfyllda jag är rädd att det gör att jag blir en bitter surkärring på ålderns höst.
Målen med utbildning, jobb och lön är uppfyllda. Hoppas på rätt man, familj och barn men det känns verkligen inte självklart att det kommer bli så. Nästan så jag gett upp att jobba aktivt för det oxå. Är mitt i en major set-back på det området.
Det målet som jag är mest uppslukad av nu är att bli ekonomiskt oberoende. Patetiskt kanske, men avsaknad av kärlek gör att pengar ger mig en viss tillfredställelse istället. Att se kapitalet växa ger mig en kick.
Mitt mål med livet är att alltid trivas i min egen själ. Ojs, vad poetiskt det lät!
Ja, det har jag... De 'större' grejerna är väl att gifta mig, få barn, köpa hus, skaffa häst, starta eget företag, leva ett långt och lyckligt liv med min man o så.
Att äktenskapet förblir lyckligt, att barnen mår bra, få flytta till hus & skaffa djur.
Att kunna ge vår dotter ett syskon och att få utvecklas inom det jobb jag har. Att vi får fortsätta att vara lyckliga och må bra alla tre och att kunna ge vår dotter det bästa liv hon kan få och mycket kärlek och glädje.
Massor :)
Bli den person jag vill vara =)
Sedan massa småmål som viss utbildning, lära mig språk osv. Besöka vissa länder, göra vissa ting osv.
Ja, mitt största mål är att inte bli som min mor. Jag vill bli en bra mor och kunna ge mina barn vad de behöver och alltid finnas för dem. Då jag nu inte funnit meningen med livet så får mina framtida barn vara min livsuppgift.
Ömsesidig kärlek till min man livet ut.
Vidare vill jag någon gång i livet skaffa ett hus med strandtomt. Och ha ett bra jobb jag trivs med.