• Lillis 1977

drömtydning - missfall???

Drömde i natt att jag fick missfall!! Någon som har nån aning om vad det kan betyda? Vet inte om jag tror på drömtydningar egentligen men tänkte det skulle va kul och se vad ni andra tycker och tänker. Är inte gravid vad jag vet iallafall!!!

• Svar på tråden drömtydning - missfall???
  • Marma

kan bara säga att den gången jag drömde om missfall så blev det missfall....

• Lillis 1977
    SmåläningsMamman skrev 2009-04-18 09:00:40 följande:
    kan bara säga att den gången jag drömde om missfall så blev det missfall....
    Usch det lät inget vidare. Det är jobbigt, har själv upplevt det!!
  • Marma

Lillis 1977 skrev 2009-04-18 09:30:07 följande:

Usch det lät inget vidare. Det är jobbigt, har själv upplevt det!!
    ja, men hade "tur" så det var typ i v6....så man fick veta ganksa snabbt
  • Trileia

Skulle tro att du är rädd för att få missfall (eftersom du berättar att du fått ett tidigare).
    I min drömtydningsbok står det: Tecken på olycklig kärlek.

Men jag tror mest på min första teori.

• Lillis 1977
    Trileia skrev 2009-04-18 13:35:21 följande:
    Skulle tro att du är rädd för att få missfall (eftersom du berättar att du fått ett tidigare).I min drömtydningsbok står det: Tecken på olycklig kärlek.Men jag tror mest på min första teori.
    Jag har upplevt ett missfall. Jag är ju inte gravid nu så det är ju inget jag går och tänker på. Hmm det där med olycklig kärlek stämmer inte riktigt heller. Har aldrig varit lyckligare än nu MEN , lustigt men det finns ofta men i allt, min man jobbar supermycket nu och vissa dagar sitter man här och känner sig ganska ensam!! Kanske beror på det?
  • Trileia

Jaha Jag trodde du var gravid nu. Läste nog in lite väl mycket.

Svar på tråden drömtydning - missfall???