• Hemlighet

Minimundus.se

Någon som har handlat där?
    Vart ni nöjda?
    Hur lång leveranstid var det?
    Har ni bytt eller skickat tillbaka saker?Var det lätt?

Funderar på att köpa amningsbhar där ifrån men vet inte min stl. till 100%
    Och vill ju kunna byta om det är fel stl.

• Svar på tråden Minimundus.se
  • KlasStures mamma

Jag har handlat på minimundus och är hel nöjd!
    Har dock inte behövt skicka tillbaka någon vara.
    Grejerna kom efter bara några dagar har jag för mig. Typ 4-5 arbetsdagar om jag inte minns fel...
    Jag köpte mjukisar (amnings BHar) och "vanliga" amnings BHar. Mjukisarna lever jag i! De är super bekväma! De andra BH arna har jag inte använt så mycket än då det bara är 18 dagar sedan tösen föddes =)

• Hemlighet

KlasStures mamma skrev 2009-04-18 10:35:04 följande:

Jag har handlat på minimundus och är hel nöjd! Har dock inte behövt skicka tillbaka någon vara. Grejerna kom efter bara några dagar har jag för mig. Typ 4-5 arbetsdagar om jag inte minns fel... Jag köpte mjukisar (amnings BHar) och "vanliga" amnings BHar. Mjukisarna lever jag i! De är super bekväma! De andra BH arna har jag inte använt så mycket än då det bara är 18 dagar sedan tösen föddes =)
    Mjukisar vilka är det?

Jag funderar på att köpa CareFix Maternity Sleeping Bra tills jag vet villken stl jag skall ha på vanliga amningsbh'n.
  • minimou

Jag har också handlat där och är jättenöjd, även om jag tyckte det tog ganska lång tid att få hem varorna. Har för mig att det tog nästan 2 veckor.

• Hemlighet
    minimou skrev 2009-04-18 11:43:28 följande:
    Jag har också handlat där och är jättenöjd, även om jag tyckte det tog ganska lång tid att få hem varorna. Har för mig att det tog nästan 2 veckor.
    Oj det var lång tid.Hade dom varan hemma i lager?
  • Superba Supernovan

Jag handlade därifrån nyligen, beställde på fredagen och hade varorna i brevlådan på tisdagen. Snabb leverans med andra ord! Jag funderade sedan på att returnera en av varora och mailade för att fråga hur jag skulle gå till väga, de svarade samma dag på mailet. Det blev dock ingen retur, men jag är jättenöjd med både service och bemötande.

• minimou
    Hemlighet skrev 2009-04-18 11:49:07 följande:
    Oj det var lång tid.Hade dom varan hemma i lager?
    Det tog nog t o m ännu längre tid, vet bara att jag reagerade på att det dröjde så. Ringde då till butiken och sen kom varorna snabbt efter det. Kanske hade de glömt min beställning?
  • KlasStures mamma
    Hemlighet skrev 2009-04-18 11:40:11 följande:
    KlasStures mamma skrev 2009-04-18 10:35:04 följande:
    Mjukisar vilka är det?Jag funderar på att köpa CareFix Maternity Sleeping Bra tills jag vet villken stl jag skall ha på vanliga amningsbh'n.
    Jag kollade på deras hemsida nu och det är en sådan som du funderat på att köpa. Om man har lite större byst (som jag) så ger den inte jätte mycket stöd. Men det är skönt nu i början när brösten är ömma. Hade den även mycket i slutet av grav då brösten växte och magen var ivägen så bygel BH var obekvämt.
  • Hemlighet

KlasStures mamma skrev 2009-04-19 15:10:19 följande:

Jag kollade på deras hemsida nu och det är en sådan som du funderat på att köpa. Om man har lite större byst (som jag) så ger den inte jätte mycket stöd. Men det är skönt nu i början när brösten är ömma. Hade den även mycket i slutet av grav då brösten växte och magen var ivägen så bygel BH var obekvämt.
    Jag har rätt "små" bröst. Dom har bara växt ca en stl sen jag blev gravid.
    Och dom sitter där dom skall utan bh, jag vill bara ha något i början som jag kan ha när jag sover om jag läcker och så att boobsen får växa klart innan jag köper massa dyra amningsbhar
  • KlasStures mamma
    Hemlighet skrev 2009-04-19 16:29:42 följande:
    KlasStures mamma skrev 2009-04-19 15:10:19 följande:
    Jag har rätt "små" bröst. Dom har bara växt ca en stl sen jag blev gravid.Och dom sitter där dom skall utan bh, jag vill bara ha något i början som jag kan ha när jag sover om jag läcker och så att boobsen får växa klart innan jag köper massa dyra amningsbhar
    Då tror jag att du kommer gilla den!
Svar på tråden Minimundus.se