• lilla mej

sluta ni snarka efter bebisen kom ut??

Jag blir galen snart, eller min sambo blir nog galnare snarare....for jag har borjat snarka och valdigt valdigt hogt tydligen.... vi haller pa hela natterna och vacker varandra, jag vacker honom genom att snarka och han mig for att fa mig sluta snarka. Sa nu ar vi helt slut varje dag pga av somnbrist. Jag ar i v 32 sa har 8 veckor kvar av detta suck eller vad jag nu vill fraga er som fott, slutade ni snarka efter bebisen kommit ut?? jag vet att det inte blir mycket somn nar bebisen kommit heller men det lilla man far kan ju vara behovligt utan att snarka bort den...

• Svar på tråden sluta ni snarka efter bebisen kom ut??
  • Tildas mor

Du kan vara lugn. Så fort magen försvinner kommer ditt snarkande göra det också. Tyvärr får du och sambon stå ut några veckor till. Han får köpa proppar och stoppa in.

• lilla mej

ahha ornproppar ska jag fixa med engang....

Tildas mor skrev 2009-04-18 12:21:14 följande:

Du kan vara lugn. Så fort magen försvinner kommer ditt snarkande göra det också. Tyvärr får du och sambon stå ut några veckor till. Han får köpa proppar och stoppa in.
  • Malel

Ja, snarkandet försvann direkt för mig. Men dock ej för gubben min tyvärr

• 09bebbe

Tyvärr snarkar jag fortfarande... 4 veckor efter förlossningen, Så jag kan inte längre skylla snarkningarna på graviditeten. Suck...

• Mrs Cykel

Jag har aldrig snarkat, men under graviditeten kunde jag tom väcka mig själv med snarkningar. Efter förlossningen har jag inte snarkat en enda gång. Inte vad jag eller min man hört iaf.

• ebbebulan

Jag snarkade från mitten av graviditeten o slutade några veckor efter att sonen var född. Jag brukar inte heller snarka i vanliga fall men vaknade ofta till med ett ryck av att jag snarkade under graviditeten. Jag led inte av snarkningarna men tyvärr gjorde min man det, så han blev glad när det slutade igen.

♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
  • Bullan1978

Ja, nä vattnet hade gått ur kroppen någorlunda så försvann mina snarkningar. Det blev lättare att andas. Så du kan vara lugn

• LillaVargen

Nej haha! Iof födde jag för 3 dagar sen men jag låter som ett helt tåg säger han brevid. Kan han gott ha, =)

• lilla mej

skont att hora att de flesta slutar snarka efter, for min sambo blir sa grinig om han inte far sova.. jag snarkade ju inte innan sa hoppas det forsvinner for mig med.

• angelika sjödin

så gott som iallafall

Patrik 4mars -06, Theresia 27aug -07 & Andreas 24nov -08, skulle aldrig byta bort mitt liv
Svar på tråden sluta ni snarka efter bebisen kom ut??