Gifta sig, vad kan han ha istället för vigselring?
Hej
Min sambo och jag funderar på vad man som kille kan ha istället för vigselring. Vore kul att få tips på annorlunda äkthetsbetygelser
Tack på förhand!
Hej
Min sambo och jag funderar på vad man som kille kan ha istället för vigselring. Vore kul att få tips på annorlunda äkthetsbetygelser
Tack på förhand!
ja du om du vagar kan du ju gora som min kompis de tauerade symboler pa rignfingrarna, men kanske lite val...
Ja, min sambo funderade på någon tatuering, kanske inte på ringfingret men någon annan stans
Fler förslag?
Jag har tatuerat mig istället för vigselring, dock inte ringarna på fingret utan ett annat för mig symboliskt motiv på annat ställe på kroppen. Min man har vigselring.
Badring?
Men varför inte ett annat smycke? Halsband, armband eller något? Tatuerad kärlekssymbol skulle jag personligen aldrig göra till min äkta hälft men det är ju ganska vanligt så varför inte!
Tack för era tips
Jag säger som alla andra,min man har tatuerat in vårat bröllopsdatum istället för ring
Skriva namn eller bröllopsdatum kanske man ångrar, men ett litet diskret hjärta eller nåt :) För minnet kommer man ju aldrig ifrån