• GOSH

Keps till 4,5 månaders kille

Hej!
    Letar som en tok efter en kepsliknande mössa till min lilla pojke, jag har en liten förkärlek för skärm mössor så är på jakt efter en sån nu till sommaren/våren.
    Någon som har något tips på vart man kan hitta sånna?

• Svar på tråden Keps till 4,5 månaders kille
  • GOSH
    6 Små Älsklingar skrev 2009-04-18 16:23:43 följande:
    Pop brukar ha mjuka kepsar till bebisar.
    Jo fast jag gillar inte att den har tyg som händer där bak i naken för "skydda". kommen ändå inte fläka ut min bebis i solen så det känns lite överflöd..
  • 6 Små Älsklingar

Det är bra när man bär bebisen, det gör man rätt ofta.

Jag bar min trea i bärsjal när han var bebis så jag tyckte den kepsen var suverän.

• havielmo

På stadium köpte vi förra året som skulle vara till min 6-åring. Den var alldeles för liten och passar istället nu min 6-månaders. Så kolla där och mät istället för att kolla storlekar.

• ängeln83

Mina favoritkepsar är absolut Kik Kid:s, mjuka och sitter suveränt på huvudet.

LIAM
  • MissR

dom hade mjuka fina baby-kepsar för under 50:- lappen på H&M när jag var där i veckan=)

• Mandi74

Solhatt skyddar bättre än en keps, och så sitter den kvar bättre.

Att köpa en keps bara för att man ska ha en känns ju onödigt och är de i solen så är en solhatt bättre, skyddar öronen och nacken oxå. Sen är de snyggare än en keps med ett tygstycke som hänger över öronen och nacken. *ryser*

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Missundies

Ja h&m har en vit med mörkblåa ränder, och snören så att man kan knyta den under hakan. Den är tuff, min dotter har den. Gillar särskilt snörena annars hade den hamnat i munnen i stället för på huvudet.

Svar på tråden Keps till 4,5 månaders kille