Skillnad på tjej/kill modell på converse all star?
Hej!, Någon som vet vad det är för någon skillnad på tjej och kill modellen på converse all star skorna? Är det bara storlekarna eller är det något annat?
Hej!, Någon som vet vad det är för någon skillnad på tjej och kill modellen på converse all star skorna? Är det bara storlekarna eller är det något annat?
Jag har ingen aning om det finns några specialla tjej skor eller kill dojjor inom converse.. Jag tror det är storlekarna för skorna ser ju likadana ut förutom färgerna.. Men jag lovar.. har du ett par så köper du fler sen.. Finns inga skönare skor än dem..
Tack Jag har ett par för tjejer (rosa och det står tjej) men de är liksom för små och tajta så de är inte så sköna. Idag köpte jag svarta och på kvittot står det att det är killmodell..Jag har stora fötter är kanske därför
spelar egentligen ingen roll undrade bara..De jag köpte idag är så mycket skönare än mina andra som är för tjejer.
Vilka färger har du andeta?
Nån annan som vet
Tror inte det finns nån större skillnad än storlekar o möjligtvis färger.
Jag har ett par vita som jag köpt på barnavdelningen då dom minsta på vuxenavdelningen var alldeles för stora. Jag ser då ingen skillnad på mina och en killes.
Choklad och Nötter skrev 2009-04-19 22:53:38 följande:
Jag har svarta i strl 3 är det väl (motsvarar 35 tror jag). Det är en smal modell och jag gissar det är en tjejmodell då killar inte brukar ha så små fötter. Älskar dem, de blir bara skönare och skönare!
Hejsan!
Det är ingen skillnad på kill eller tjej förutom storleken om vi pratar om vanliga traditionella convers.
Sen finns det en modell som vi (den butik jag jobbar i) bara har i tjej modell och den kallas på slim, den är lite smalare och med figursydd. Den finns bara i tjejstorlekar.
Men som sagt var, den tradtionella conversen är det ingen skillnad på förutom storlek och kanske färgutbudet.
/Sara