• Anonym (gayradar?)

Jag får massa ragg!

På senare tid har jag fått en massa inviter av tjejer (är själv tjej) när jag varit ut på krogen..
    tanken har slagit mig att jag kanske är bisexuell, jag vill ha sex med en tjej men jag vet inte om jag skulle kunna bli kär i en?

men hur som, jag har tänkt rätt mycket på det där, bi eller inte på senare tid. och det är också under den här tiden som jag fått "ragg".
    lyser det igenom nåt jag inte märker? eller har jag inte lagt märke till tjejer förut? jag kanske tittar på dom på ett annat sätt än förut och därmed sänder andra signaler?

jag är av den "tjejiga" typen, som man inte kan se på varken kläder eller gångstil att jag skulle vilja ha sex med en tjej :p så det kan ju inte vara det som är anledningen till mina "ragg".

dessvärre kommer jag aldrig få veta om jag är bi eller inte, då jag har sambo och planerar en framtid med honom. han tycker att det är lika mycket otrohet om jag så har sex med en kille eller tjej.

• Svar på tråden Jag får massa ragg!
  • Anonym

Det är klart att det är lika mycket otrohet om man är otrogen med en kvinna som med en man. Självklart, skulle han inte tycka det vore han lite dum. Som att sex mellan tjejer inte riktigt skulle räknas.

Jag tror kanske du tittar på tjejer lite annorlunda om du kommit på att du vill ligga med en tjej. Synd för dig att du inte är singel, för du missar något. Sex med tjejer har enligt min erfarenhet alltid överträffat sex med killar.

Svar på tråden Jag får massa ragg!