• Jennie Brunflo

Sigrid kan sitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sigrid kan sitta!!!! Vad gullig hon är!!!

Hon slutade helt vända på sig när hon var 3½ månad. Och jag tyckte allt bara stod stilla. Igår var vi på FC och då satt hon på golvet framför mig och lutade sig mot mina ben. (jag satt på en stol)
    Igår kväll satte jag henne på golvet, och hon satt!!! SJÄLV!!!!

Nu vill hon bara sitta hela tiden, men hon är ju vinglig så jag vill inte lämna henne sittande. Än har hon inte ramlat, men det kommer väl.
    Jag ska lägga filtar runt henne så hon kan sitta själv och leka.

Mammas lilla älskling håller på att bli stor. Hon är nu 5 månader och 13 dagar....och igår hade hon namnsdag!!

• Svar på tråden Sigrid kan sitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • A L V

Hi hi, vad kul! Jag satte också nåt mjukt runtom. För när hon märkte att hon föll baklänges om hon inte höll emot med benen så märktes en klar föbättring av balansen.

Grattis på namnsdagen i efterskott. Jag och min dotter hade också namnsdag igår!

• lillsmurfen

Lilla snuttan! Sicken duktig tjej! Kuddar runtom det ska jag tänka på när min pojk kommer dit!

• Helen72a

ååå va kul.... grattis

• Jennie Brunflo

Jaaaa.....det är så kul!!!

Hon har suttit hela dagen idag. Hon blir superarg när jag tycker att vi kan göra något annat. Fast....hon sover en hel del också, det är jobbigt att lära sig att sitta.
    Jag vek en tjock filt och la bakom henne, kuddarna gled bara undan när hon ramlade.

• Flickan och kråkan

Visst är det kul . Min yngsta (3) ritade sin första sköldpadda idag. Han var mäkta stolt och nöjd med sig själv . Storebror (4,5) stod häpen bredvid "Han ritade den alldeles själv.....och gubben också!" .

Svar på tråden Sigrid kan sitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!