Jag hade det väldigt jobbigt i samma vecka som du är nu. Jag hade blödningar, infektion och aktiv tarmsjukdom = dåliga blodvärden etc.
Vid vecka 34 var jag helt slut, gick på spec mvc och läkaren förstod mig och ville sjukskriva mig (hade UVI då). Jag gick med på det och det var tur, jag fick vila och lugna mig inför bebis.
Jag fick hårda förvärkar och svåra magsmärtor som gjorde att FL startade 3 veckor innan BF, ALice hade takykardi över 200 i fosterpuls, så jag akutsnittades i vecka 37. Jag kände plötsligt var bebis verklighet. Jag kände mig inte beredd och fick panik. Allt gick bra till slut och dottern mådde bra.
Nu är det glömt, allt det jobbiga, Lilla A är 17 månader och ursötig!!
Läkaren jag pratade med i vecka 34 var bra, hon sade att jag kunde välja att ta ut bebis, pga av min sjukdom, men att hon inte skulle må så bra och att vi skulle få ha henne på neo ett tag. Jag kände att det ville jag inte, trots att jag mådde så dåligt att jag bara grät och grät.
Hoppas du kan finna styrka att orka lite till, prata med BM igen och se om du kan få en tid för igångsättning eller så. Dom vill oftast inte ta ut bebis förrän efter vecka 38+2 (enligt min läkare).
Lycka till med bebis!!