• Bellan85

Unga föräldrar i S-valls trakten

Tänkte kolla om det finns nå unga föräldrar i S-valls trakten.

Har bott här i 4 år nu och har inte så överdrivet mycke kompisar.
    Har en son som fylle 3 år nu den 25:te april och en dotter som fyllde 1 år den 1 januarie.. Skulle vara super roligt om man kunde hitta lite folk som man kunde utöka bekantskapen.
    Jag själv är 23 år och bor ju Ljustadalen, kommer ursprungligen från Ullånger som ligger 10 mil ovanför Sundsvall..

Så kom igen nu, finns det några yngre mammor/pappor i norr

• Svar på tråden Unga föräldrar i S-valls trakten
  • BlommyNess12

Hejsan, Jennifer heter jag och är 18 år bor i Timrå med min sambo och våran son Nicolas sex månader. Kram

• safrys

Bor i Sundsvall, har två små, Amelia som är 2 år, och Lucas snart tre månader!
    :)

• Jonatan07

Hej Hej Selmina heter jag 22 år snart. har en lite son som heter jonathan och blir snart 2år och vi bor i järvsö:)

• Bellan85

Åhh det kommer fler in i tråden.. Välkommna

Så vad gör ni alla på dagarna? Är ni mammalediga eller jobbar ni?
    Själv är jag arbetsökande, har faktiskt fått ett sommarvikariat denna sommar, ska bli så skönt att komma ifrån hemmet en stund och jobba. Har gått hemma i över 3 år så det börja kännas lite långtråkigt, missupfatta mej inte nu.. Jag älskar och är verkligen lyckligt lottad att få vara hemma med barnen då dom itne går på dagis, medans sambon måste jobba och har bara varit hemma dom där 10 dagarna ibörjan då barnen föddes, men vara hemma varje dag i 3 års tid är inte så roligt i längden.. Speciellt inte då man inte har så överdrivet många kompisar, och min stora syster är väl den "yngsta" mamman i min omgivning..

• safrys
    Bellan85 skrev 2009-04-24 15:25:18 följande:
    Åhh det kommer fler in i tråden.. Välkommna Så vad gör ni alla på dagarna? Är ni mammalediga eller jobbar ni? Själv är jag arbetsökande, har faktiskt fått ett sommarvikariat denna sommar, ska bli så skönt att komma ifrån hemmet en stund och jobba. Har gått hemma i över 3 år så det börja kännas lite långtråkigt, missupfatta mej inte nu.. Jag älskar och är verkligen lyckligt lottad att få vara hemma med barnen då dom itne går på dagis, medans sambon måste jobba och har bara varit hemma dom där 10 dagarna ibörjan då barnen föddes, men vara hemma varje dag i 3 års tid är inte så roligt i längden.. Speciellt inte då man inte har så överdrivet många kompisar, och min stora syster är väl den "yngsta" mamman i min omgivning..
    Jag är mammaledig med Lucas,har precis blivit det!
    Innan det studerade jag, så får se vad jag fortsätter med sedan, jag vill ju gärna jobba med musik som är passionen i livet, så det är ju mer än bara nåt år att läsa för det..!
    Jag håller med,det är inte kul att vara hemma, inte att bara hela tiden vara det.
    Man blir rastlös..!
  • SomeOone

Hej är 19 år och sambon 25 år och vi har två barn en kille på 2½år och lillebror föddes 18:e April Bor i sundsvall !

• Flicka88

Hej :)
    21 år och väntar första barnet med bf 31/7 :) Bor i Nacksta med sambon som är 23 :)

• issabelle

hej
    24år är jag mamma till natalie 2½ bor i nedansjö som ligger några mil utanför s-vall.
    men kommer ursprungligen ifrån skönsmon i s-vall
    vet att de finns flera i min ålder i s-vall.

• issabelle

som har barn.....
    vart lite konstigt{#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Unga föräldrar i S-valls trakten