• abo

Gravid Fyll-i-bok

Jag letar en fyll-i-bok för graviditeten! En sån som 'Min Babybok' 'Mina första år' men att ha under graviditeten som man kan fylla i eftersom, och sätta in bilder osv..

Jag har redan babybok, så jag söker endast en bok för graviditeten!

Någon som vet vart man kan hitta en sån? Har sökt på adlibris, bokus och på affärer runtom, verkar inte finnas någon särskild för just graviditeten...

Eller?

• Svar på tråden Gravid Fyll-i-bok
  • lunkentuss

Jodå, det finns på adlibris iaf =)
    Har den själv.

Mitt första år som mamma/pappa. Första hälften är till för mamma, andra hälften för pappan!

www.adlibris.com/se/product.aspx

• 2 ska bli 3 är nu 4

Jag hade/har ett vanlig linjerat fint skrivhäfte jag hittat på Åhlens.. Där i har jag skrivit under grav m dottern, under förlossningen & efter (både jag & sambon skrev varsin förlossningsberättelse tan att läsa den andras innan, blev lite olika..), sen har vi skrivit lite då och då när det hänt kul saker och under vår Thailandsesa. och nu har jag börjat skriva om graviditeten m 2:an...

• abo

Tack för snabba svar!

himmelsflickan skrev 2009-04-19 19:22:46 följande:
    Jodå, det finns på adlibris iaf =) Har den själv. Mitt första år som mamma/pappa. Första hälften är till för mamma, andra hälften för pappan! www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9189086...
    ooh! hur har jag kunnat missat den?! :) Kul att det fanns för pappan oxå! NU ligger den i kungvagnen, ska klicka hem den på studs!! :)
  • Nydahl

om du vänder boken så är det mitt första år som pappa som börjar längst bak till mitteln. det är halva halva lixom

• abo
    Nydahl skrev 2009-04-19 21:36:07 följande:
    om du vänder boken så är det mitt första år som pappa som börjar längst bak till mitteln. det är halva halva lixom
    jaa jag läste de! :) jättekul!!
  • 0Elli0

jag har sett att det finns inne på design torget

• Mizz Marlene

ja köpte min " mitt första år som mamma/pappa" på Ica Maxi :)

• abo
    Har  beställt boken från Adlibris nu :)
Svar på tråden Gravid Fyll-i-bok