• Poetwing

Ökad sexlust?

Hej!
    Jag är helt helt ny här och plussade i tisdags för allra första gången i mitt liv. Jag är förmodligen i vecka 5, men ska till bm imorgon. Jag upplever att jag fått ökad sexlust. Är det någon som känner igen det? Jag trodde det skulle bli tvärtom? Men så är det inte.... /förvirrad och omtumlad av plusset

• Svar på tråden Ökad sexlust?
  • MsLili

Japp så var det för mig med, fram tills tredje trimstern då vände det haha :)

• Poetwing

Haha...ja då väntar jag in det också då :) Fast hoppas det kommer tillbaka senare igen? :)

• Lani747

Har haft så hela tiden. :) Drygt 2v till BF. :)

• Littlestar83

Lyllos er... Här har "det" sagt upp sej totalt...sombom är måttligt road :P Hahaha!! Det är så gott som snustorrt "där nere" hoho!!

• Annelie S

Jag är på samma sätt, men stackars maken vet inte att jag hellre löser det på egen hand. Får nästan lite dåligt samvete..

• hOtMoM

Under min förra graviditet så var jag "jätte sugen" heeeela tiden. Det avstannade inte heller utan kände samma lust hela graviditeten igenom. Tyvärr gjorde inte min sambo det.. Vi hade sex de första månaderna men när magen började växa så avstannade hans lust. Och jag försökte med alla trix i boken för att få honom att "släppa till" haha, och när jag inte fick min vilja igenom så blev jag sååå "sårad".. Kände mig osexig, fet och ful :) (hormonigt värre)
    Men under denna graviditet så är det precis tvärt om. Min sambo har varit "jätte på" och jag känner inte alls för det. Nu såhär precis i slutet (blir igångsatt på onsdag) så skrattar vi båda åt mina försök till att "porra till det". Man e ju så otymplig och osmidig :) Men visst kan båda vara "sugna" men när magen står ut som bara den, brösten läcker och smidigheten borta så blir det mest varma skratt åt det hela.
    Lite kel o smek är så mysigt det oxå :)

• CamillaS81

I början var sexlusten som vanligt, under veckorna 15 till 20 ökade den. Orgasmerna var så starka vilket gjorde att jag bara ville ha mer. Men de senaste tre månaderna har det varit väldigt svårt att nå dit, näst intill omöjligt. Det är jätteskönt och så men det vill sig inte det lilla sista steget till orgasm, vilket stör mig Och min man som alltid vill göra mig nöjd..så söt
    På egen hand är det inga som helst problem, så jag tror att det är lite psykiskt. Man känner sig inte som världens sexigaste, och så tänker jag för mycket under tiden. undrar vad han tänker nu när han se min stora mage...undrar vad bebisen tycker om allt gungande...så det är inte konstigt att det inte blir orgasm haha men för min del gör det inget, det är mysigt ändå. Vi har inte sex så ofta som innan, mycket pga att vi båda är rätt trötta om kvällarna. Någon gång i veckan blir det väl..

• Nekogirl
    hOtMoM skrev 2009-04-20 11:28:36 följande:
    Under min förra graviditet så var jag "jätte sugen" heeeela tiden. Det avstannade inte heller utan kände samma lust hela graviditeten igenom. Tyvärr gjorde inte min sambo det.. Vi hade sex de första månaderna men när magen började växa så avstannade hans lust. Och jag försökte med alla trix i boken för att få honom att "släppa till" haha, och när jag inte fick min vilja igenom så blev jag sååå "sårad".. Kände mig osexig, fet och ful :) (hormonigt värre)Men under denna graviditet så är det precis tvärt om. Min sambo har varit "jätte på" och jag känner inte alls för det. Nu såhär precis i slutet (blir igångsatt på onsdag) så skrattar vi båda åt mina försök till att "porra till det". Man e ju så otymplig och osmidig :) Men visst kan båda vara "sugna" men när magen står ut som bara den, brösten läcker och smidigheten borta så blir det mest varma skratt åt det hela. Lite kel o smek är så mysigt det oxå :)
    E jatte sugen jag oxa. gubben ber om att fa vila. o nar stackarn inte far upp det blir jag typ nere o kanner mig oattraktiv fastan jag vet att han inte kan fa stand efter att ha kommit +5 ggr, lol
  • Ramiss

D här e mitt 3:e barn ja väntar.. å denna gång å ja oxå märkt av att ja e mer sugen.. å karln e helt off.. inte alls kul..klart man känner sig sårad av att han inte vill ta på en liksom.. vet inte va ja ska göra..
    Då känner man att man hellre velat va den som blivit anti, för att slippa känna denna frustration som tillkommer.. d e ju nåt man känner av dygnet runt tycker ja..spelar ingen roll om ja kommenterar d heller el frågar om han känner sig sugen.. då ja berättar att ja faktiskt vill.. men han blir bara ännu mer anti..suck!

Nån som har nåra bra förslag!!?

Om ja "spelar" att ja inte e sugen alls..försöker hålla ut..kommer han automatiskt bli mer på då tro?
    Han tycker inte d känns så bra att ha sex när ja har ett växande barn i mig (hans ord), såklart d får mig att känna mig osexig å lessen.. men då e d min runda mage han blir avtänd på antar ja!!?

Vad göra... ja blir ju inte mindre m tiden direkt! =)
    Går in i v.24
    Kram

• Nekogirl
    Ramiss skrev 2009-04-22 22:06:24 följande:
    D här e mitt 3:e barn ja väntar.. å denna gång å ja oxå märkt av att ja e mer sugen.. å karln e helt off.. inte alls kul..klart man känner sig sårad av att han inte vill ta på en liksom.. vet inte va ja ska göra..Då känner man att man hellre velat va den som blivit anti, för att slippa känna denna frustration som tillkommer.. d e ju nåt man känner av dygnet runt tycker ja..spelar ingen roll om ja kommenterar d heller el frågar om han känner sig sugen.. då ja berättar att ja faktiskt vill.. men han blir bara ännu mer anti..suck!Nån som har nåra bra förslag!!?Om ja "spelar" att ja inte e sugen alls..försöker hålla ut..kommer han automatiskt bli mer på då tro? Han tycker inte d känns så bra att ha sex när ja har ett växande barn i mig (hans ord), såklart d får mig att känna mig osexig å lessen.. men då e d min runda mage han blir avtänd på antar ja!!?Vad göra... ja blir ju inte mindre m tiden direkt! =)Går in i v.24Kram
    Jag tror han e rädd för att skada barnet. det va min gubbe i alla fall, tills jag visade honom en artikel i en engelsk tidning att barnet e väl skyddat där inne. då vände det.
  • emmsan123

Jag hade jättemycket sexlust i början av förra graviditeten, och under hela graviditeten faktiskt. Det började nog runt v 5 för mig också.

Denna graviditeten har jag inte alls haft samma lust. Sen har man en treåring att ta hänsyn till nu också, finns inte så mycket tid och ork

Min finaste, Oskar 060329, lillebror Viktor väntas, BF 090614
  • Sussa76

ni som har flera barn ... om barnen är av olika kön, hur var skillnaden?

tänkte... ökad sex-lust = kille
    minskad sexlust= tjej

eller tvärtom!

• Annelie S
    CamillaS81 skrev 2009-04-20 18:47:18 följande:
    I början var sexlusten som vanligt, under veckorna 15 till 20 ökade den. Orgasmerna var så starka vilket gjorde att jag bara ville ha mer. Men de senaste tre månaderna har det varit väldigt svårt att nå dit, näst intill omöjligt. Det är jätteskönt och så men det vill sig inte det lilla sista steget till orgasm, vilket stör mig Och min man som alltid vill göra mig nöjd..så söt På egen hand är det inga som helst problem, så jag tror att det är lite psykiskt. Man känner sig inte som världens sexigaste, och så tänker jag för mycket under tiden. undrar vad han tänker nu när han se min stora mage...undrar vad bebisen tycker om allt gungande...så det är inte konstigt att det inte blir orgasm haha men för min del gör det inget, det är mysigt ändå. Vi har inte sex så ofta som innan, mycket pga att vi båda är rätt trötta om kvällarna. Någon gång i veckan blir det väl..
    Herregud vad jag känner igen mig :) Det är precis som om jag är jättenära kanten hela tiden men inte kommer över. Jag vet att min man blir lite nojjig över detta så man kanske lägger någon press på sig själv. Om jag onanerar tar det typ 3 minuter.
  • Adora1

Jag har ökad sexlust, men min man har minskad sen gravtestet blev positivt (efterlängtad och välkommen graviditet). Ganska besvärligt, jag känner mig hel ful och obekräftad, fast han är supergullig för övrigt.
    Har finnar, utslag, tovigt hår etc etc. Skulle behöva att han såg mig som sin sexiga kvinna (ha ha, se ovan!) och inte som "bara" en gravid kvinna.
    Försökt prata om det men det är som att tala med en tegelsten. Hm.

Svar på tråden Ökad sexlust?