Piercing
Kanske fel tråd men vill ej lämna ut mig helt.
Jag undrar vad andra föräldrar tycker och tänker om piercade föräldrar. Nu menar ja ej en liten pärla i näsan utan en del i ansiktet (öronen) och även på kroppen?
Kanske fel tråd men vill ej lämna ut mig helt.
Jag undrar vad andra föräldrar tycker och tänker om piercade föräldrar. Nu menar ja ej en liten pärla i näsan utan en del i ansiktet (öronen) och även på kroppen?
Det är nog lite olika vad folk tycker, själv bryr jag mig inte nämnvärt. har haft en del piercingar själv men tagit ur dessa. Folk gör som dem vill
stör mig inte mer med piercade föräldrar än piercade "icke-föräldrar"...
är själv piercad.. ser inga problem med piercing så länge det inte är överdrivet.. finns ju de som har hela ansiktet fyllt, det är absolut inte snyggt...
Helt okej =) Kanske inte min smak men man behöver ju inte tycka att alla är snygga heller =P Tycker dock det är hemskt med piercings på småbarn ^^
trångsynta föräldrar kanske... så länge man kan se hans ansikte så varför bry sig?
och barnen måste väl få veta och se att det finns piercade människor också, vad händer annars när barnen börjar leka hemma hos varandra? ska hans barn bli utstött bara för att han är piercad och de andra föräldrarna har fördomar?
jag bryr mig inte ett smack. det är upp till var och en var de vill ha piercingar.
Min personliga åsikt är att det ser osmakligt ut (oavsett ålder)
Men alla väljer själv och det är okej.
Jag tänker : Är han/hon glad så är jag glad.
Egentligen ska folk ge fan i vad andra gör och inte gör...Men det är ju så svårt för folk att hålla sina åsikter för sig själva.