• milk and honey

Hur gör man en fortsättningstråd?

Alltså när den gamla snart går ut och man vill länka till en ny?? Berätta snälla

• Svar på tråden Hur gör man en fortsättningstråd?
  • Dimitra

Jag brukar kopiera texten som är i trådstarten. Sedan gör jag en ny tråd där jag klistar in texten och gör ändringar om det behövs. Samma rubrik som förra gången fast med nytt "versionsnummer".

När jag postat tråden så kopierar jag länken till den och klistrar in i gamla tråden med en upplysning om att man ska fortsätta snacket i den nya

The Dimitra universe.
  • milk and honey
    milk and honey

Ons 4 mar 22:18

Klick: 2359

Runt 40 och vill följas åt för att försöka få en sladdis..
    Jag och min man har tonåringar från varsitt förhållande och vill nu gärna få en gemensam bebis.. Första försöket slutade tyvärr i ma i vecka 11 och sen försvann mensen i 8 månader.. nu har den äntligen efter en spolning av livmodern dykt upp igen iaf en gång och hoppas min kropp kommit igång igen. Vore kul att få sällskap på vägen till ett förhoppningsvis plus i slutänden..
    Någon som vill hänga på???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-29 13:59
    Och nu har mensen ytterligare kommit en gång, så nu vore det roligt om det ville visa plus nästa bim..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-18 11:25
    Men det blev inget plus nu heller.. börjar lite smått tappa hoppet
  • milk and honey
    Dimitra skrev 2009-04-21 13:23:48 följande:
    Jag brukar kopiera texten som är i trådstarten. Sedan gör jag en ny tråd där jag klistar in texten och gör ändringar om det behövs. Samma rubrik som förra gången fast med nytt "versionsnummer". När jag postat tråden så kopierar jag länken till den och klistrar in i gamla tråden med en upplysning om att man ska fortsätta snacket i den nya
    Vilken text.. funkar ju inte.. är man helt korkad eller försökte med min egen tråd och kopiera men de gick ju inte..
  • Dimitra

Nog fixar vi det här

Du kan kopiera texten du vill ha med ser jag och det är bra. Kopiera den igen.
    Sen går du längst upp till vänster och väljer 'Nytt inlägg'.
    Där väljer du vart tråden ska placeras.
    Klistra in det du har kopierat i rutan och skriver en lämplig rubrik.
    Posta.

Ta daaa! Du har gjort en fortsättningstråd.

Fortsättningstrådar startas alltså på precis samma sätt som du startade den här tråden

The Dimitra universe.
  • Dimitra
    milk and honey skrev 2009-04-21 22:50:54 följande:
    Nu fattar jag.. hihi.. tack ska du ha..
    Härligt, och det var så lite så 
    The Dimitra universe.
Svar på tråden Hur gör man en fortsättningstråd?