billiga babykläder?
någon som har nå tips på vart man kan köpa babykläder till ett rimlig pris? tänkte på nån internet sida!
någon som har nå tips på vart man kan köpa babykläder till ett rimlig pris? tänkte på nån internet sida!
Linus och Lotta tycker jag är ganska billiga, jag har även köpt en hel del på Tradera!
Ha en bra dag!
skulle också vilja handla på tradera men ja fattar ingenting av de:P
Vad är det du inte förstår?? :) gör dig medlem, sen är det bara o börja buda! Det är som en vanlig auktion!
Tradera är absolut det billigaste sättet att köpa barnkläder på, jag har handlat supermycket där väldigt billgt:)
Jag tycker ävern Lindex har mycket fint till bra pris!
Mvh / Marina
Jag var på Lindex igår och hittade mycket tag 3 betala för två. Köpte två tunikor till lilltjejen och då fick jag ett par leggings på köpet, Köpte två par kalsonger till min pojke och fick ett par kalsonger på köpet. Annars har hm en del billigt på nätet. Dom flesta nätbutiker har fyndsidor.
Jag har köpt 90% av kläderna på tradera...finns många bra paket med massor av kläder. Ullared har billiga kläder oxå. Hittills har vi avverkat strl 50,56 och han hann inte ens använda alla kläderna där...dessa kläder kostade 250 kr inkl frakt på tradera. Sen köpte mormor en del på ullared.
Nu har jag beställt två paket med kläder i 62/68 på tradera och total kostnad blev 169:- inkl frakt och då har jag antagligen så mycket kläder att han inte kommer hinna med att använda alla...igen.
Så..tradera är att rekommendera. Bara att bli medlem och börja buda.
Håller med. Jag har oxå köpt mycket, billigt, på tradera. Perfekt nu när de växer så fort.
Jag har hittat en toppensida som säljer billiga barnkläder som heter www.rodluvan.com. Det är en second hand webbshop som inriktar sig på fina märkeskläder för barn.
www.lillamyran.se
de har lite billiga bodys och så.
Blocket är kanon!
När jag väntade min lillkille köpte jag mammakläder på blocket... Fick 6-7 par byxor, 3-4 tröjor för bara några hundra... Jämfört med nya mammabyxor som kostade minst 300 spänn i affär...
Fasen, finns det fler som handlar på Tradera? Jag som handlat så billigt där trodde jag var ensam om att ha hittat dit
Tradera är helt suveränt för barnkläder! ´På de minsta storlekarna är det inte just nåt slitage eftersom barnen växer ur kläderna så fort -skitbra att köpa begagnat alltså!
Ja tradera är bäst! men ibland kan bodys som är nya gå för mer än de kostar i butik! Jättesmart att sälja där också! Fick nästan lika mycket för en del märkeskläder som jag själv betala!
Annars tycker jag HM har de billigaste och absolut finaste kläderna!!! Lindex har också mycket fint och billigt! Cubus och Zara har fiiiinaste kläderna men inte så billigt.
har också precis hittat tradera - kanon ju var också in på myrornas häromdagen (butiken alltså) och hittade dina billiga bebiskläder där!
ska kika in på rodluvan nu
Min favorit affär med billiga och fina barnkläder är H&M :D
ellos.se har massor