• mariahammarberg

    varför inget svar på min förra fråga?

    När jobbar du(skönhetsexperten)? Har du inte sett frågn ännu?
    Provar att kopiera in den....
    Vad är det för smink och hårmode nu i vår och sommar?


    Eter att ha blivit tvåbarnsmamma, en tjej på 2år och en pojke på 2mån så har jag kommit efter modet i både hår och sminkväg.

    Vilka färger och på vilket sätt ska sminket användas för att var med i modet?

    Vilka frisyrer är heta nu?

    Kan du nämna några basplagg i vår/sommarkollektionen som man bara måste ha för att klara av trenderna?
    Johanna 2007-02-25 Linus 2009-02-02
  • Svar på tråden varför inget svar på min förra fråga?
  • Åsa skönhetsexperten

    Hej Maria!


    Jag jobbar så fort jag bara hinner! Jag arbetar som frilansande makeup-artist och det är mitt huvudsakliga jobb, men jag försöker så att ni ska få er fråga besvarad inom 4 dagar. Ibland går det fortare, ibland tar det lite längre tid, men det är också för att jag vill ge er så bra och utförliga svar som möjligt. Ledsen om det känndes som att du fick vänta!

    Om jag skulle säga ett basplagg som du bara "måste" ha, så är en ljus kavaj ett nyckelplagg i vår. Annars är det mycket blommigt, mönstrat (klänningar och toppar) färgglatt, (chock-rosa och turkos) 80-tals inspirerat. Men vi ser också mer natur-färgat beige och ljusa pastelliga färger.