• Anonym (Frågande)

Tonårsporr

Min man är 48 år och mitt uppe i karriären. Känner mig ganska åsidosatt stora delar av vår tid/vår icke-tid tillsammans. Häromdan kollade jag hans inloggning på datorn...han söker bl a på tonårsporr. Känns lite olustigt då han själv har två flickor i tonåren. Hur tänker/tänker han inte?
    Själv närmar jag mig 40 år och tänker att han kanske tycker jag är gammal och tråkig? Vad tror ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-21 11:52
    Killar, ärligt talat. Tycker ni det är jobbigt när er fru/tjej åldras?

• Svar på tråden Tonårsporr
  • Anonym (Frågande)

Är han bara gubbsjuk kanske?

• Anonym (hmm)

gubbsjuk skulle jag gissa på.
    Men fråga honom varför han gör det

• Anonym (hipp)

Han kanske känner sig som tonåring själv?

• Anonym (flickan)

alltså, alla karlar kollar porr, går aldrig att komma ifrån, det är ungefär som om dom skulle be oss sluta borsta tänderna. Spelar ingen roll om man frågar, eller ber dom sluta, för då blir frestelsen ännu större...

Jag är totalt emot att min sambo kollar på porr och jag blir rent ut sakt skitförbannad när jag får veta att han gör det...

men som sagt... tyvärr är det nog bara att gilla läget...

• Anonym (Frågande)

Anonym (hipp) skrev 2009-04-21 11:34:22 följande:

Han kanske känner sig som tonåring själv?
    Nej, jag tror han känner sig gammal...50-årskris kanske? Han har sagt någon gång att han tycker det är äckligt att ha sex med äldre kvinnor. Undrar när jag hamnar i den kategorin?
  • Anonym (Frågande)

Anonym (flickan) skrev 2009-04-21 11:36:28 följande:

alltså, alla karlar kollar porr, går aldrig att komma ifrån, det är ungefär som om dom skulle be oss sluta borsta tänderna. Spelar ingen roll om man frågar, eller ber dom sluta, för då blir frestelsen ännu större...Jag är totalt emot att min sambo kollar på porr och jag blir rent ut sakt skitförbannad när jag får veta att han gör det...men som sagt... tyvärr är det nog bara att gilla läget...
    Jo, att han kollar porr har jag vetat länge och det stör mig inte nämnvärt, men tonårsporr...varför just så unga tjejer?
  • Anonym (Bläää)

äckligt tycker jag att det är. fyyy jag skulle aldrig våga ha ett sånt vider nära mina tonårsdöttrar.

• Anonym (Bläää)

Anonym (flickan) skrev 2009-04-21 11:36:28 följande:

alltså, alla karlar kollar porr, går aldrig att komma ifrån, det är ungefär som om dom skulle be oss sluta borsta tänderna. Spelar ingen roll om man frågar, eller ber dom sluta, för då blir frestelsen ännu större...Jag är totalt emot att min sambo kollar på porr och jag blir rent ut sakt skitförbannad när jag får veta att han gör det...men som sagt... tyvärr är det nog bara att gilla läget...
    äh skitsnack. ALLA karlar tittar inte alls på porr! Vad har du fått det ifrån? känner du alla karlar eller?
  • Anonym (Frågande)

Anonym (Bläää) skrev 2009-04-21 11:42:58 följande:

äckligt tycker jag att det är. fyyy jag skulle aldrig våga ha ett sånt vider nära mina tonårsdöttrar.
    Det är hans döttrar som tur är. Annars hade jag nog blivit orolig på allvar!
  • Anonym (M)

Det är förmodligen som du tror, han känner sig gammal och vill helst identifiera sig med de unga...och då tar man väl avstånd från det man är rädd för dvs ålderdomen. Det lustiga är att inte många av de här gubbsjuka männen skulle sexuellt orka med en tonåring.. fungerar ju bara i fantasin...

Svar på tråden Tonårsporr