någon som äter anafranil/klomipramin?
hej hur har det hjälpt er? är det en bra medicin?
hej hur har det hjälpt er? är det en bra medicin?
Jag undrar också! Ska börja på torsdag!
ska börja idag ..med 25 mg.. vad äter du dina för? jag äter mina för depression och svår ångest..
Jag ska äta dem för depression och ångest med tvångstankar. Jag ska också börja med 25 mg.
Jag har provat andra antidepressiva förut. Efexor, Cymbalta mm.
Jag är lite nervös för dessa tabletter för det känns som om de kanske kan vara mer biverkningar men jag kanske har fel.
Hur mår du?
jag mår skit jag har en sån stark ångest som gör att jag går o håller andan till o från hela dagarna ..har testat cipralex o sertralin men ingen har funkat ...så nu hoppas jag att den här gör det!!! vad har du för tvångstankar? jag har som sagt att jag tänker på andingen flera ggr om dan och då blir det jobbigt att andas.. märker oxå extremt mycket att jag går o håller andan börjar då sticka i kroppen o ibland kan det gå så långt att jag nästan svimmar!! jag har oxå hört att det är flera biverkningar..
du kan adda mig på msn soofta_cicci@hotmail.com så kan vi prata där.. eftersom vi båda ska börja med samma medicin ... kram
äter du enbart klomipramin nu? eller får du nått annat oxå?
hej anafranil var den första medicinen jag fick utskrivet när jag fick mina depressioner för 13 år sedan...
jag svettades som en gris jag fick byta kläder flera gånger om dagen jag blev helt sjöblöt av svett .....kunde inte fortsätta äta dem utan fick byta till en annan sort för d gav inte med sig heller...hoppas du har bättre tur med dem än mig...
okej o vilken medicin bytte du till?
hade ni hemsk ångeststegring i början med dem??
jag fick då byta till efexor...åt den ett tag för att sen byta igen har ätit ganska många minns inte namnet på alla....nu äter jag citalopram sedan sex år dem funkar så där.
Jag äter Litium, Seroquel, Orfiril Long (ska sättas ut), och insomningstablett.
Anafranil - http://24tabs.org/buy-anafranil-se.html Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.