Beskriv er magkatarr/halsbränna snälla!!!
Jag mår hemskt, är gravid i v12. Dels fruktansvärt illa och spyr men det värsta är ändå det jag tror är magkatarr. Jag har jätteont (det liksom river/bränner) i bröstet och upp i halsen. Jag har inte jätteofta sådana där uppstötningar som kommer upp ända till munnen som jag trodde man hade vid halsbränna. Utan det känns som något sitter och gnaver/bränner precis nere i halsen där det blir som ett hål (där benen går ihop). Dock rapar jag tomrapar konstant. Men det värsta är att det gör så ont. Jag trodde bara man hade ont i mellangärdet av detta men jag har ont upp i bröstet och halsen. Det gör även ont när jag hostar eller liksom tar i. Kan det vara för jag spytt?
Jag har även varit lite konstig i halsen. Det känns som jag sprungit jättesnabbt i kyla...så ont som man brukar få om man tar ut sig helt då, så ont har jag ibland fast jag inte rör mig. Hjärtat hoppar också över ibland, men det e väl för jag oroar mig och har så ont av detta. Är rädd att det e nåt med lungorna/hjärtat och inte "bara" magkatarr. Snälla beskriv hur ni känner och om ni har magkatarr eller halsbränna....