• Anonym (snurre)

Hotell per timme?

Man känner sig ju lite desperat, men vad gör man inte för att "få till det" när tidne är knapp

Vet någon om det finns hotell att hyra per timme, alltså inte en hel natt? Hur och var?

Vet någon om möjligheten finns på Arlanda?

• Svar på tråden Hotell per timme?
  • Magnus Anderson

Det är väl bara å ringa å fråga hotellen. Inte mer en det

• Anonym (hahah)

Pröva Formel 1....kanske finns i Stockholm också, vet inte...googla.

• Anonym (snurre)

Vågar inte ringa undrade mest om någon visste. Känns som om att det borde finnas på flygplatser, för att man ska kunna sova en stund mellan flygen.

Formel1 finns, men inte vid flygplatsen.

• Magnus Anderson

Det är ju inte så farligt att ringa å fråga dom fattar nog vad det handlar om på ett eller annat vis

• Anonym (hahah)

hahaha nä jag förstår dig! Hade också tyckt det va lite pinsamt och ringa och fråga om hotellet tar betalt per timme FAST dom inte vet vem jag är och bara hör min röst.

• Magnus Anderson

Fasen börjar nästan tro (har aldrig gjort det. Ännu) som skulle våga å ringa å fråga något sådant =)

• Anonym

Hotellen får inte hyra ut per timme enligt lag. Det är för att motverka prostitution.

Dock vet jag av erfarenhet att det går att deala med vissa småhotell, har ett "stamställe" som hyr ut några timmar mitt på dagen för typ halva dygnshyran. Bra extrapengar för dom, och perfekt för en skön långlunch me älskarinnan...

• Anonym (snurre)

Tack för hjälpen, nu är det bokat och klart, och jag känner mig inte alls busig

Svar på tråden Hotell per timme?