• Anonym (lök)

luktar lök(?) i underlivet

Ska man behöva lukta lök i underlivet?????!!! Alltid en vecka innan mens så luktar jag lök (?) i underlivet! Sen blir det bra där nere tills nästa vecka innan mens. Så håller det på. Jag blir galen. Använder Laktal gel från apoteket dom dagarna för att försöka kunna ha sex. Men det hjälper inte. Så inget sex blir det Vad är det får något? Bakretiell vaginos lär det ju inte va eftersom det bara är under en vecka innan mens och det brukar väl lukta fisk? Snälla hjälp mig!! Vad ska jag göra??? Vill kunna ha sex mer!!!

• Svar på tråden luktar lök(?) i underlivet
  • MinTid

Samma här! Inte så farligt så att det inte blir sex, men ändå lök? Typ stekt.

• Anonym (lök)

MinTid:
    Får du besvären precis som jag bara en vecka innan mens? Jag kan inte ha sex om jag vet att jag luktar illa. Det lixom stinker lök om händerna om han varit där nere på mig. Vad gör man? ska man leva med det?

• MinTid

Ja, precis som du, innan mens.
    Jag vet inte. Jag ska ändå till gyn och kolla så att allt står rätt till etfer p-pillerstop så jag ska passa på att fråga.
    Kan inte minnas att det var så när jag åt p-piller...
    Hur är det för dig? Äter du piller?

• Anonym (lök)

Är det nån mer med samma problem?? kan någon hjälpa mig??? Förtvivlad

• Anonym (lök)

MinTid:

Jag äter p-piller och jag har tidigare haft problem med bakretiell vaginos i flera år och har varit fri från det i kanske ett-två år. Så skönt! Men har nu börjat få problem innan mens. Jag har hört att det kan bero på att ph-balansen ändras innan mens....men jag ORKAR verkligen inte ha det såhär...finns det inget man kan göra??

• Anonym (lök)

Är det bara jag och MinTid som har dessa problem här på FL??

• Anonym (smelly)

Jo, jag luktar lök!!!!!
    Om det är innan mens har jag inte så stor koll på, men jag vet att om jag skurit lök kan det lukta där nere sedan....
    Skit konstigt....

• Anonym (lök)

Smelly:

Men visst är det jobbigt! Vad ska man göra...? Det påverkar mitt sexliv....får väl ringa gyn men det är pinsamt att prata om det...

• Anonym (smelly)

Mjo, det känns ju lite konstigt att lukta just lök.... Men min sambo har aldrig sagt något. Jag tror inte att någon annan känner någon lukt. Eller har din kille sagt något??
    Mig påverkar det inte speciellt.

• Idun

Jo, jag kan också tycka att jag luktar lök ibland! Fast sex kan man väl ha ändå! Eller tycker din man att det känns ofräscht? Tror ärligt inte att han tänkt på det!

Men om det påverkar ert sexliv tycker jag att du ska kontakta en gynekolog.

• CoolJen

men lök är väl ändå inte så farligt att lukta? Jag har haft sån där vaginos...ja vad det nu heter och det var verkligen inte kul, det stank illa!

Kan tycka nu efter förlossningen att det luktar lite illa, kanske bara jag som inbillar mig och då verkar det bättre att lukta lök, jag gillar ju lök fast....ehh nä jag skulle nog inte vilja att det luktar lök just där

• Anonym (lök)

nej min sambo har inte sagt något, jag tror inte han skulle göra det heller. Men om mina händer stinker lök när jag bara har rullat bäret så vet jag att hans händer gör det oxå. MEn jag får väl kontakta gyn och fråga vad jag ska göra....tack för era svar!

• Anonym (nemo)

Vad är Bakretiell vaginos?

Ibland luktar jag fisk där nere fastän jag har tvättat mig jättenoga...

• Missboss

Nemo: Sök på bakeriell vaginos på googel eller liknade.

• Anonym (nemo)

Det ska jag göra. Tack!

• blip

investera i bra produkter för underlivet och tvätta dig inte för ofta och med parfymerade tvålar!

prova även utan tighta byxor, bomullstrosor och att sova naken på natten också...

aco serie för underlivet ska vara bra...

• todo nada
    Hejsjejjjs skrev 2015-06-21 12:19:47 följande:

Ni fattar väll att det handlar om hormoner

Du...

Tråden gjordes för ett decennium sedan..
Svar på tråden luktar lök(?) i underlivet