Grannar från helvetet
Jag trodde att jag bodde i det perfekta villaområdet tills mina grannnar flyttade in. Nu bor jag i helvetet. Jag har bott med min familj i ett trevligt område med underbara grannar i 3 år. För 1 år sen flyttade det in en ny familj här och idyllen blev krossad. Det är en familj med 2 grabbar som är 4 och 6 år. Jag tyckte att det var perfekt att det flyttade in fler barn så mina barn skulle få fler vänner men ack vad jag bedrog mig. Denna familj kan man verkligen hata. Barnen är oförskämda springer in till grannar utan att fråga.
De har 3 katter som pissar och skiter överallt på altaner, rabatter sandlådor. Medans pappan står och skryter om att de slipper att ha kattlådor nu när de bor här. Men att vi andra får ha katttpiss lukt på dyner och våra barn får kattskit på händerna så fort de leker i lekparken struntar de i. När jag påtalade det för honom så sa han att deras katter minsann har rätt att gå var de vill. Jag vet inte villka jag hatar mest barnen eller föräldrarna. Så fort man äter ute så står ungarna och tigger. De gapar och skriker. Går in i vår trädgård och roffar åt sig våra leksaker.
Familjen bjuder in sig själva på middag fast man klart och tydligt säger att man har gäster. De står och glor in genom fönstret från gatan. Har man besök och sitter ute måste de klippa gräsmattan eller stå och prata över staketet.
Föräldrarna har polisanmält oss för att vår hund har morrat åt deraas barn. Klart som f-n hunden blir förbannad när de står och petar med pinnar över staketet när hunden ligger och vilar. Jag kan ju påpeka att denna hund har aldrig morrat eller bitit någon förut han är dessutom hela kvarterts kelgris.
Jag kommer snart flytta för jag orkar inte med dessa idioter snart. De måste vara efterblivna på något sätt
Ska jag behöva ansmäla dem till grannfejden som går på tv 3
Har ni några grannar från helvetet.