• päronpuss

blåmärken!

hur ser era 4åringar ut på benen?min kille fick otroligt märkliga blåmärken på benen små som en tioöring lite röd/blå och vi räknade till 33st!!!!!!!!????dagen efter var det typ borta,liiiite små svaga blåmärken.pratade med dagis och fråga vad han pysslar med där igentligen,-)klättrande på lekstugetak trode dom.tog kort på hans ben och visade personalen och dom tyckte det såg hemskt ut.kommer det igen går jag till vårdcentralen men nu finns ju inte mycket att isa upp...hur prickiga är era barns ben(Aktiva 4 åringar i klätter fas)

• Svar på tråden blåmärken!
  • viseversa

Min dotter är bara 2år och har ofta små blåmärken på benen. hon klättrar ramlar och leker så det är ju inge konstigt att dom har blåmärken på benen. Det är väl inget att oroa sig över. Så länge han är glad och pigg så skulle jag då inte bry mig.

• dragon06

har en 3 åring med massa blåmärken konstant på benen. hon är också väldigt aktiv

• Quiet thoughts
    päronpuss skrev 2009-04-22 11:30:32 följande:
    hur ser era 4åringar ut på benen?min kille fick otroligt märkliga blåmärken på benen små som en tioöring lite röd/blå och vi räknade till 33st!!!!!!!!????dagen efter var det typ borta,liiiite små svaga blåmärken.pratade med dagis och fråga vad han pysslar med där igentligen,-)klättrande på lekstugetak trode dom.tog kort på hans ben och visade personalen och dom tyckte det såg hemskt ut.kommer det igen går jag till vårdcentralen men nu finns ju inte mycket att isa upp...hur prickiga är era barns ben(Aktiva 4 åringar i klätter fas)
    min 5 åring har likadant i perioder,hon är så aktiv
Svar på tråden blåmärken!