• Nennis

Någon som använder SHAKTI spikmatta?

Vad har ni för erfarenheter av Shakti spikmatta? Har bara testat två gånger än så länge och tycker mest bara den gör jätteont att använda, först efter 20 min börjar det bli behagligt. Har ni märkt några "effekter" efteråt?

• Svar på tråden Någon som använder SHAKTI spikmatta?
  • Majken

Ha, lustigt att du frågar just idag - vi lånade en på prov igår och testade för första gången! Jag hade t-shirt på mig och kände inte så mycket men utan den pallade jag inte alls? Maken min testade också med tröjan på först, efter 5 min tog han av den, la sig på mattan och somande!?! Han låg väl i ca 15-20 min och gillade det, däremot fick han ett extrem fross-attack senare när vi skulle lägga oss och han fryser aldrig annars? vet inte om det har ett samband men han la sig under dubbla täcken MED morgonrocken på igår?

Love my M-girls
  • Nennis
    Majken skrev 2009-04-22 11:38:34 följande:
    Ha, lustigt att du frågar just idag - vi lånade en på prov igår och testade för första gången! Jag hade t-shirt på mig och kände inte så mycket men utan den pallade jag inte alls? Maken min testade också med tröjan på först, efter 5 min tog han av den, la sig på mattan och somande!?! Han låg väl i ca 15-20 min och gillade det, däremot fick han ett extrem fross-attack senare när vi skulle lägga oss och han fryser aldrig annars? vet inte om det har ett samband men han la sig under dubbla täcken MED morgonrocken på igår?
    Haa haa vilket sammanträffande! Hur mår din man idag? ska testa med t-shirt på idag tänkte jag.
Svar på tråden Någon som använder SHAKTI spikmatta?