mamatobe81 skrev 2009-04-22 23:49:39 följande:
tack ska ni ha, kollade lite på ving nu, på ospec först, när man läser så verkar det som om dom liksom inte vill sälja dessa biljetter. kan det verkligen stämma att dom besvärar sig med att inkvartera folk på ställen som dom vanligtvis inte har att göra med eller skriver dom bara så?hahah lät läskigt att man kunde få ett sovrum bara i en lgh med annat folk! det funkar inte för oss tyvärr.
Jag tror det är så för att de har flygstolar lediga men inte hotellrum. Vi fick ett Icke-detur hotell. Enda gången jag åkt ospec så jag vet inte hur stor risken är att man får ett sunkhak men vi åkte till sousse och alla dit kom till trestjärniga hotell. Sen om du bokar att du vill ha WC så missar du ju automatiskt de mest sunkiga..
Vi var ju inte där med barn, det var ett rätt turistigt område så det fanns ju lämpliga restuarnger och så men det fanns ingen pol, dock badvakt på stranden och innätad badplats, beror väl på hur stora barnen var. Fanns möjlighet till kamelridning, gillar nog lite större barn.