Köpa barnvagn i Polen?
Min man har fått för sig att vi ska köpa barnvagn i Polen. Tydligen ska det vara mycket billigare. Nån som har erfarenhet?
Min man har fått för sig att vi ska köpa barnvagn i Polen. Tydligen ska det vara mycket billigare. Nån som har erfarenhet?
Det är väldigt mycket billigare, känner flera par som åkt över och köpt både vagn och babyskydd. Köper du bara märken du känner igen, så är det ingen fara. Dom har ju samma säkerhetskrav som alla andra eu-länder.
jag har importerat från tyskland..... bäääsi har inte kommit än så vet inte hur "bra" den e men väldigt fin & känns bra hittills.... e säkert inget fel på vagnarna fårn polen!
Har inte köpt vagn i Polen själv, men har inte hört annat än positivt. Skönt att komma iväg på en liten "tripp" också, som dessutom blir "gratis" pga det låga priset på vagnen (klart beroende på vad man köper). Lycka till!
Barnvagnarna i polen är nog lika bra som barnvagnarna i sverige :)
Visst, nu börjar priserna även i polen och stiga uppåt så det beror nog på vilken vagn ni är ute efter och i vilken stad ni köper vagnen.
Jag funderdae på att köpa vagn i polen, men det blev en vagn här hemma i tyskland. och vi är super nöjda med den! superbra pris, och precis det vi var ute efter :)
Vi beställde från www.billigabarnvagnar.se och den kom från Polen (antar jag eftersom manualen var på polska). Har inte märkt något med den som skulle vara sämre, har iofs inte testat med bäbis i ännu men det ska nog inte bli nåt krångel =)