• Ceropegia021

kliar i halsen!

har gjort det nu i ca 2 veckor, och jag har haft lite rethosta ibland på nätterna. Idag har jag hostat som f-n och och är väldigt slemmig i halsen. Smakar järn.

Jag är inte sjuk i övrigt. Känner mig hur pigg som helst förutom att det retar i halsen.

Vad kan detta vara??

• Svar på tråden kliar i halsen!
  • After Forever

Pollenallergi kanske? Kliar som sjutton i halsen på mig när gräset kommer och jag superallergisk mot just gräs.

• Ceropegia021

har aldrig varit det förut.. Får du också hosta??

• After Forever

Allergi kan man få hela livet. Nej jag hostar inte men vissa kan göra det eftersom det blir irriterat i halsen och vissa kan få allergi astma.

• Ceropegia021

ok, pratade med sjukvårdsupplysningen nu. Troligen en virusinfektion som inte är så allvarligt. Passade på att fråga samtidigt som jag ville ha råd om hur man kan/inte kan blanda mediciner. Jag får knappt ens ta min hostmedicin Men en liten sup lär det nog bli innan sängen, kommer inte överleva natten annars.

Men jag ska boka en tid hos läkaren i morgon tror jag iaf, och jag ska ha det i åtanke. Det är ju faktist just dom tiderna nu som allergi (om man har) börjar visa sig. Tack för svaret!

Svar på tråden kliar i halsen!