kissa på varandra är dett vanligt/normalt?
hej!
jag undrar om det är vanligt att man kissar på varandra närman ha sex? någon som varit med om det?! Thihi:)
hej!
jag undrar om det är vanligt att man kissar på varandra närman ha sex? någon som varit med om det?! Thihi:)
Vanligt, ja inte lika vanligt som oralsex. Men det finns en hel del porr på temat.
Ja det är normalt så länge det är mellan vuxna i samförstånd.
Hemma hos oss är det normalt
Ja det är normalt men inte hemma hos oss
Jag tycker att inom sex finns inget normalt eller onormalt så länge båda är med på det....
Om båda parter uppskattat ngt och tycker det är skönt, så är det väl normalt...
det finns par som aldrig skulle ha oralsex, medans andra par tycker det är normalt att inleda sexakten varje gång med just oralsex...
Ovanligt, förmodligen. Normalt, ja mellan vuxna i samförstånd.
är nog mer vanligt än man tror.. men många vill nog gärna inte säga att dom gillar det!
men jag gillar wetsex, supermysigt!
min kille är också med på det, dock har vi inte gjort det mer än en gång.. men haft det med två andra också!
Jag säger som de flesta, finns inget onormalt så länge båda är med på det. Själv har jag aldrig provat och det är inget jag vill prova heller, men jag vet att en del tänder på det.
okej tack för alla svar ha bara hört talas om det många gånger ha oxå testat och tyckte de va helt okej ;)
Ja det är vanligt. Nästan alla gör det.
Vanligt tror jag inte. Normalt? Vem bestämmer det?
Var med en kille en gång som ville att jag kissade på hans händer när jag satt på toa. Prövade men kändes skumt. Så inget för mig.