• xxJessikaxx

Snygga gärna blanka pumps i typ strl 33-34?

Ja ni läste rätt, jag har extremt små fötter. Den enda sidan jag hittar där de har små pumps är kingsize och de flesta kändes aningen tantiga. Finns det ngt annat på nätet? Bor uppe i norr så det hjälper inte om det finns butiker i Sthlm med omnejd som har små storlekar?

• Svar på tråden Snygga gärna blanka pumps i typ strl 33-34?
  • Duckan74

Såg ett par jättefina, icke tantiga pumps på Kingsize just nu, Best.nr: 5151. Klicka på pumps, första sidan, rad tre, sex rutor ner. Finns i svart skinn och mocka och i rött skinn.

Kolla in dem!

• xxJessikaxx

De är icketantiga, det har du rätt i Snygga är dem, men jag var ute lite mer efter en sko jag kan ha på jobbet, lite grövre och aningen kortare klack och kanske inte superspetsiga fram men ändå inte runda. Hade gärna fått vara en sån "trlik" klack och så helst lackmaterial på skon. Typiskt när man väl fått för sig att man ska ha nåt!

• xxJessikaxx

"trä-lik" ska det så

• Duckan74

Jag vet vad du menar. Drar 34-35 själv och finare skor är en förbannelse!

• levina

Jag köpte 5779 för inte så länge sen. Svart, 5 cm. De som sett den på mig, tycker (som tur är!) att den är rätt ball.

Men, passar inte direkt in på det du beskriver...

• xxJessikaxx

levina, jag hittar faktist inte just den modellen som heter 5779, blev lite nyfiken på hur den ser ut...

• Duckan74

Vilken är 5779, orkar inte gå igenom varenda modell för att hitta.

• levina

Den ligger under "promenad o sportkor" 8:e raden ner. Svart skinn. Spetsig tå, 5 cm höga.

• xxJessikaxx

De var tuffa!...jag letar vidare men har hittat några modeller på kingsize som kan bli aktuella.

• levina

Jag var där idag. Kom hem med ett par sandaler i svart och ska få hem samma modell mes bronsmönster. De kommer att funka till både finare kläder och jeansshorts...ungefär.

Jag var intresserad av ett par pumps också...men, de fanns inte längre.

xxJessikaxx

Hoppas du får tag på det du vill!

• levina

Förresten. En av de som jobbar där sa att Semler (märket på de jag köpte idag och på andra jag köpt tidigare) ska höja priserna på sina skor.

Varför varför varför...lyckades inte mina fötter bli så stora så de blev storlek 36-38? Känner ni så ibland?

Svar på tråden Snygga gärna blanka pumps i typ strl 33-34?