Hur fungerar en amningskudde?
Hur fungerar egentligen en amningskudde? Hur lägger man den liksom. Är det en bra investering? Det kanske är någon som har en bild så man ser hur det fungerar
Undrande förstagångsmamma, men det förstod ni väl
Hur fungerar egentligen en amningskudde? Hur lägger man den liksom. Är det en bra investering? Det kanske är någon som har en bild så man ser hur det fungerar
Undrande förstagångsmamma, men det förstod ni väl
Jag älskar min amningskudde, en av de bättre investeringarna. Det finns med små kulor i och andra med annan stoppning. Du lägger den runt dig så du har stöd under armarna när du ammar. Kan rekomenderas!!! Men kolla på tex Blocket, finns många fina nästan helt nya för typ halva priset.
Hej Susannaaa! Konstig stavning
Tack för ditt snabba svar! Menar du att du lägger den inåt mot magen då, typ som en halv simring eller? Jag har faktiskt funderat på att sy en och nu när du säger att det var en bra investering så gör jag nog det också!
har du redan mönster till amningskudden?
Annars kan du kolla på den här sidan:
idera.org/amningskuddemonster.php
Observera att det finns två sidor på denna sidan. Du får först upp mönsterbeskrivning och sedan kan du klica dig till sidan för sömnad - det väljs nästan överst på sidan.
Lycka Till!
Jag har redan hittat det mönstret, tack ändå Kabo!
Ja, hihi man plussar på med a:n. Exakt som en halv simring. Sen kan man lägga den runt bebisen när bebisen ligger i soffan för att göra det lite tryggare, eller sen som stöd när de ska börja sitta. Bra idé att sy, själv är jag kisskass på att sy så det blev en köpt!