Vårskor till 2-åring
Vad har ni för vårskor till era 2-åringar?
Just nu knallar min pojke omkring i gummistövlar hela dagarna, men om vädret är fint (som det är i dag) vill jag att han ska ha ett par tåliga skor istället.
Vad har ni för vårskor till era 2-åringar?
Just nu knallar min pojke omkring i gummistövlar hela dagarna, men om vädret är fint (som det är i dag) vill jag att han ska ha ett par tåliga skor istället.
Efter långt letande hittade jag skinnskor till mina barn, de är 1 och 3. De är kanon när det är lite småfuktigt och halvkallt, men snart får vi nog byta till jympaskor. Dottern på 1 har, men sonen har växt ur sina. Så det blir till att shoppa för oss oxå.
Puma sneakers, Adidas skor och Converse används flitigt av vår 2 åring
Ett par rejäla gympadojor
Gympaskor. Man kan ju köpa i Gore-Tex som en övergång mellan vinterstövlar och vanliga gympaskor och sandaler.
Vi har ett par ofodrade promenadskor med hög kant, ett par rejäla gympaskor i skinn som andas på rätt bra och gummistövlar. Det verkar funka för vår 2 åring. Om vi inte ska vara ute så har hon sina favoritbasketskor i tyg. Inte helt ultimata men hon älskar dem.
Tack för svaren!
Pax Gympaskor inköpta på Coop till kampanjpris 200 kr för ca 2 veckor sedan.
Rejäla skor med hög, fast kant har vi till båda våra barn (4 resp 1.5 år). Dvs kavatskor.