Hjälp! jag tror jag är Felberäknad!
När jag fick reda på att jag var gravid så trodde jag att jag skulle ha någongång mellan 20-24 MAJ va in på ultraljud och då sa de att jag var i vecka 19+4 och BF den 7 Juni. Om de stämmer så skulle bäbisen ha börjat sparkat i början av vecka 17 Min mamma och min man kunde känna på magen i v 20 att de rörde sig små pulsar som flyttade sig kändes de som. (Och då är jag överviktig) Och så skulle bäbisen lagt sig ner med huvudet i vecka 30 Om BF 7 juni stämmer är jag i v 33+3 Min mamma, min syster och jag har sagt att vi tror att jag är 2 veckor längre en vad de på ultraljudet sagt. Idag va vi in på tillväxtultraljud och bäbisen vägde ca 2554 gram om man ska gå på vikten så skulle jag altså vara i vecka 35-36, tror jag är i v 35+3 Om de stämmer så skulle jag ha BF den 24 Maj och så skulle jag ha vart på ultraljud i vecka 21+4 och så skulle bäbisen ha börjat sparkat i vecka 19 och mamma och min man skulle ha kunat känt på magen i v 22. Och isåfall skulle bäbisen lagt sig med huvudet ner i vecka 32. Om BF är 24 Maj så är jag i vecka 35+3 nu... De låter mer troligt tycker jag. vad tror ni? Ska ta upp allt detta med min BM.. man vågar ju knapt nämna vad man tror själv för de stirrar sig så blint på rutinultraljuden...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-23 19:56
Tror du att du också är felberäknad? och varför tror du det?