• straw2008

KFC, Starbucks, Taco Bell, Donkin Donuts

Varför kommer inte ovannämnda till sverige? Finns ju överallt i hela europa typ ?

Älskar skiten...

• Svar på tråden KFC, Starbucks, Taco Bell, Donkin Donuts
  • Petra 1972

Finns Taco Bell i Europa!? Har bara varit i USA. Undrar också NÄR! Borde funka super i Sverige!

• mamalicious86

Åh KFC! Ja e ett stort fan av KFC. Men taco bell finns väl i Sverige? I Stockholm.

• Tecken

Åh, jag äääälskar KFC! Ja, varför kommer det inte hit?

• Jävelunge

Jag var så skitlycklig när Subway hittade hit....vill oxå ha Taco Bell vill ha vill ha

• Petra 1972
    mamalicious86 skrev 2009-04-23 16:25:39 följande:
    Åh KFC! Ja e ett stort fan av KFC. Men taco bell finns väl i Sverige? I Stockholm.
    VAR???
  • Morbid Mistress

KFC har jag för mig gjorde ett försök här för ett 10tal år sedan men det gick dåligt för dem.

Varför Starbucks? det finns ju massor av andra liknande kedjor här?

• straw2008

Finns INGET som liknar starbucks här (inte i sthlm i alla fall)

Taco bell finns nog bara i amerikat, sorry

KFC finns absolut inte i sverige.

Vi får vara glada för zara liksom...

Någon mer som har cravings?

• Morbid Mistress
    straw2008 skrev 2009-04-23 16:32:14 följande:
    Finns INGET som liknar starbucks här (inte i sthlm i alla fall) Taco bell finns nog bara i amerikat, sorry KFC finns absolut inte i sverige. Vi får vara glada för zara liksom... Någon mer som har cravings?
    vad anser du skiljer Starbucks från waynes, CBG m.fl? Jag blir uppriktigt nyfiken eftersom att jag inte har märkt ngn skillnad
  • mamalicious86

En i Täby centrum och en inne i Stockholm(vet inte va gatan heter). Men ja e inte säker på att de e just Taco bell, kan va nån annan taco-kjedja oxå.

• iacata

Har för mig att jag hört att Starbucks inte anser att lilla Sverige är tillräckligt bra marknad. De vill inte ha någon fillial här. Deras intresse hit finns inte.

Svar på tråden KFC, Starbucks, Taco Bell, Donkin Donuts