Arg på sin kollega
Åh...känner mig så arg och ledsen! Min kollega på jobbet fick veta idag (jag berättade) att jag är homosexuell. Först reagerade hon på normalt sätt men sedan så hon säg inte om det till andra, hon nämnde några personer, att du är homosexuell och jag kommer inte berätta det till någon heller. Ja sa till henne att detta är faktisk ingen hemlighet och jag bryr mig inte vad andra tycker om det, de har ingenting att göra med min sexuella läggningen. Till slut ställde hon den dummaste fråga jag någonsin hört, tycker du om kvinliga bröstet? Jag svarade på denna fråga att självklart! jag tycker om hela kvinnliga kroppen. Hon såg så konstigt ut efteråt. Jag jobbar på Kvinnokliniken och vi hjälper hela tiden kvinnor med amningen. Vi frågar om det är ok om jag tar på bröstet och hjälper till bebisen att ta bröst. Jag tänkte är det det min kollega tänkte på??? Att jag tycker att det är skönt att röra patienternas bröst??? Jag tänkte på det senare och blev så fruktansvärd upprörd!!!! För efter våran samtal jag tyckte att hon hålde sig borta från mig. FAN vilka sjuka människor finns! Hur fan kan man vara så???? Och i vilket år lever de? Så j*vla omedvetna om att det faktiskt finns också hbt personer och att det är helt ok att vara det. Jag är såå arg! Arg för att många hetero tycker att homo-/bi- är personer som bara kn*llar, att de liksom går runt omkring och tänker enbart på sex, att de ser alla som sexuella objekter. Sjukt! Jag är så trött på detta. Trött att många tycker att hbt personer är psykisk sjuka. Puff.Vad skönt det var att skriva ut sig :)