• K C J

Boende i Ludvika/Grangärde??

Vi ska dit i sommar på en tillställning och behöver tips på boende. Stuga, camping, vandrarhem eller liknande.... Vi är fyra vuxna och tre barn.

• Svar på tråden Boende i Ludvika/Grangärde??
  • momster

Jag bor i nyhammar bara en bit från grangärde (1 min med bil).
    finns en camping i grangärde. rossa camping, har alldrig campat där men de har goda pizzor på pizzerian.
    Annars om man inte vill stå på campingen kan man ställa en husvagn vid sjön i nyhammar.
    Sonens farmor brukar campa där. annars tror jag man kan hyra lägenhet bara over några nätter av ludvika hem. ( står iallafall på en dörr hör mublerad lägenhet.)
    Får man fråga när ni ska hit?

• K C J
    momster skrev 2009-04-24 10:33:09 följande:
    Jag bor i nyhammar bara en bit från grangärde (1 min med bil).finns en camping i grangärde. rossa camping, har alldrig campat där men de har goda pizzor på pizzerian.Annars om man inte vill stå på campingen kan man ställa en husvagn vid sjön i nyhammar.Sonens farmor brukar campa där. annars tror jag man kan hyra lägenhet bara over några nätter av ludvika hem. ( står iallafall på en dörr hör mublerad lägenhet.)Får man fråga när ni ska hit?
    Tack för ditt svar! Vi ska dit i juli.
  • momster

oki.
    hoppas ni kommer ha kul.
    Bara skriva i min gestbok eller in boxa mej om de är nått du/ni undrar över.

Svar på tråden Boende i Ludvika/Grangärde??