• DizNick

Kappahl Amnings BH

Har kappahl några bra Amnings BH:ar.- Vi har Kappahl och Lindex i stan så kommer bli en från nån av deras sortiment. Senare efter Bf kommer jag köpa fler (om det behövs). Och då lägga lite "mer" pengar på dem om jag vill det.

Men nu innan tänkte jag bara köpa 1 st.

• Svar på tråden Kappahl Amnings BH
  • Vill Nu

jag har en från lindex jag e supernöjd med. inga byglar, mer som en sporttop.
    vit, mjuk med nån "blad" över knäppningen på axelbandet. riktigt bra e den :)

• nano

Har hört några som har köpt amingslinnen innan bf, tror att det ska finnas på någon av kedjorna. Själv köpte jag en topp på apoteket som jag använde hur mýcket som helst (blev 3 st till slut)

• DizNick
    nano skrev 2009-04-24 11:13:03 följande:
    Har hört några som har köpt amingslinnen innan bf, tror att det ska finnas på någon av kedjorna. Själv köpte jag en topp på apoteket som jag använde hur mýcket som helst (blev 3 st till slut)
    Fast nu var de BH jag var ute efter=) Men ska kolla på apoteket oxå!
  • DizNick

Vill Nu skrev 2009-04-24 11:07:27 följande:

jag har en från lindex jag e supernöjd med. inga byglar, mer som en sporttop.vit, mjuk med nån "blad" över knäppningen på axelbandet. riktigt bra e den :)
    Jo jag har tittat på dem. Men har 25% rabatt på kappahl så tänkte testa dem där oxå.
Svar på tråden Kappahl Amnings BH