• MUSDOKTOR

Utklädd te raggare

De hade maskerad på dagis idag. Istället för att sonen fick va ngt som alla andra var utklädda te kom han utklädd som raggre.
    Häng på byxorna, snusdosa i bakfickan, bakåtslickat hår..
    Heltufft!

Men dagispersonalen och andra föräldrar såg nog inte de roliga i de hela:S Tråkiga!!!

• Svar på tråden Utklädd te raggare
  • Dessie

Vilken störtskön syn din son måste ha varit
    De andra var bara tråkiga......

• a mor

100 poäng till er.

-50 till torrbollarna.

• Pilla70

coolt, hade ju gjort succe om han gått på förskolan där jag jobber,
    vilken trist ppersonal.

Älskar mina små prinsar och min stora prins
  • Raggarbruden

heheh coolt!! Min son brukar oxå få vara raggare, men då med en skjorta, jeans, väst o bakåtslikat hår!

• MUSDOKTOR
    Raggarbruden skrev 2009-04-25 06:13:58 följande:
    heheh coolt!! Min son brukar oxå få vara raggare, men då med en skjorta, jeans, väst o bakåtslikat hår!
    tyvärr hitta va inte hans skinnväst o sen spillde han nyponsoppa på skjortan:( så de blev en t-shirt me ett R på.man tager va man haver..
  • Thaleia

Vilken rolig idé men varför tror du inte att andra föräldrar och personalen såg det roliga i det?

• Vera 74

Gud vad kul! Hos oss hade han oxå gjort succe! Har en arbetskamrat som kör raggarbil och den pratar vi mycket om på dagarna och nu i vår ska hon ta med den och låta barnen få provsitta i den UTAN TAK! Barnen längtar!

Jag är så lycklig över min Ismone!
  • MUSDOKTOR
    Thaleia skrev 2009-04-25 15:01:29 följande:
    Vilken rolig idé men varför tror du inte att andra föräldrar och personalen såg det roliga i det?
    Sonen går på ett sk "fint" dagis..
  • EllieMay
    haha men sånt där är ju skitkul ju, att klä ut sig till något anorlunda en det vanliga.
    Jag hade definitivt tyckt det varit roligt.
    Jag är också sådan att jag vill inte smälta in i mängden när det kommer till maskerader eller halloween. För ca 5 år sedan skulle jag på hallowen fest och klädde ut mig till en prostutierad, typiskt sådan man ser på TV. Det var skit kul men mindre kul på hemvägen när en sunkig gubbe på 50+ stannade bilen och frågade hur mycket jag tog!
    Älskar dig min fina lilla son!
  • Mattilda

om han går på ett "fint" dagis måste ju raggare vara den bästa utklädnaden ? ;)

• MUSDOKTOR
    Mattilda skrev 2009-04-25 16:56:23 följande:
    om han går på ett "fint" dagis måste ju raggare vara den bästa utklädnaden ? ;)
    ja tyckte de me, men alla kom som söta prinssesor och prinsar.. ingen va ens utklädd te priat utan de va bara massa "sött". Tråkigt tycker ja.
  • Thaleia
    MUSDOKTOR skrev 2009-04-25 16:58:02 följande:
    ja tyckte de me, men alla kom som söta prinssesor och prinsar.. ingen va ens utklädd te priat utan de va bara massa "sött". Tråkigt tycker ja.
    MUSDOKTOR skrev 2009-04-25 16:51:59 följande:
    Sonen går på ett sk "fint" dagis..
    Nja, fast det behöver ju inte per automatik innebära att dom inte tyckte att din sons utklädningskläder var roliga
  • MUSDOKTOR
    Thaleia skrev 2009-04-25 17:00:56 följande:
    Nja, fast det behöver ju inte per automatik innebära att dom inte tyckte att din sons utklädningskläder var roliga
    Kanske inte men efter de blickar o kommentarer sonen fick så anar ja detta.
    Ena föräldern sa till hennes dotter.
    "han är utklädd te raggare, en sån som spelar höööög musik på natten så man inte kan sova"..
    =)
  • Thaleia
    MUSDOKTOR skrev 2009-04-25 17:04:16 följande:
    Kanske inte men efter de blickar o kommentarer sonen fick så anar ja detta. Ena föräldern sa till hennes dotter. "han är utklädd te raggare, en sån som spelar höööög musik på natten så man inte kan sova".. =)
    Nu är det svårt att veta vad det var för blickar och andra kommentarer men just den kommentare du ger som exempel tycker inte jag är ngt "bevis" för att dom inte uppskattade din sons utklädningskläder...
Svar på tråden Utklädd te raggare