• Äldre 24 Apr 19:14
    4852 visningar
    6 svar
    6
    4852

    Körkortsteori online! Någon som provat??

    Hej!! Fick ett erbjudande om körkortsteori online och undrar om någon provat det och rekomenderar det? Vore så skönt att kunna sitta hemma vid datorn istället för att sitta på en körskola hela tiden.

    www.korkortsfragor.se/index.php

    Tacksam för svar!!

  • Svar på tråden Körkortsteori online! Någon som provat??
  • Mamma matte hustru
    Äldre 24 Apr 19:38
    #1

    rekomenderar roadquiz istället

  • Tecken
    Äldre 24 Apr 20:30
    #2

    Jag minns att jag skrev teoritester hemma på datorn inför teoriprovet, men jag tror att jag köpte dem på www.str.se? Ursäkta, är lite trött såhär på kvällskvisten och minnet är inte vad det en gång varit Jag var väldigt nöjd med testerna och tyckte det var skönt att slippa åka in till trafikskolan "bara" för att skriva tester. Tror de kostade 15-20kr/test - men att det fanns paketpriser som gjorde att det blev någon krona billigare per test.

  • Äldre 24 Apr 20:32
    #3

    Jag gjorde bonniers trafikskola sen 1 dag med körskolans frågor.
    Klarade provet på första.

  • Äldre 26 Apr 13:43
    #4

    Jag köpte bonniers, jag satt med det ett par dagar och skrev sedan teorin =) Det är kanonbra, men det krävs att du tar dig i kragen bara (så att det inte skjuts upp osv )! Det finns mycket bilder, de berättar och skriver det som man bör veta och måste lära sig (så lär du dig bättre genom bilder, att lyssna eller läsa så har du alla möjligheter.)

  • Äldre 27 Apr 19:57
    #5

    Tack för svaren!!

  • Äldre 1 Aug 08:44
    #6

    Jag gjorde körkortsteori tester på webben vet jag, ingen bok alls, tog mig 4 veckor att träna på det varje dag så satt teoriprovet galant på första försöket.
    Kör på det!

Svar på tråden Körkortsteori online! Någon som provat??