• Starlight78

Amningsbikini?

Hallå alla!
    Jag undrar om det finns någon som hittat amningsbikini i affär eller på nätet? Ska snart föda i dagarna och vill inte ha baddräkt i sommar - kan ju funka med vanliga bikini eller vanlig amningsbh, men vet hur spända tuttarna kan vara och vill ha det så bekvämt som möjligt. Någon?

BF 7/5

• Svar på tråden Amningsbikini?
  • lias

jag har fått köpa större behåer nu när jag är gravid kommer väl att sola i en av dom . sämre att bada i eftersom de inte torkar lika snabbt som en bikinibehå. kanske man kan ha med en extra som är torr att byta till? men när bebisen kommer kan man ju iaf inte bada. fast det är klart man kanske inte tycker det känns så snyggt?

• lisarädisa

köp på h&m, där finns trekants-bikini-bh som är skön, och billig dessutom, så du kan köpa två (=byta till en torr om du badat!). enkelt att amma med en sådan också, bara dra kupan åt sidan.

• lindita

Håller med, trekantsbikini är bra... jag sov till och med i dem + amningskupor för det var skönare än bh... Det kan ju lätt läcka mölk och bli blött i sängen helt utan!...

• Cornbread

men trekantsbikini är ju ingenting för stora bröst.

• Starlight78

Nä, trekants på natten vet jag inte...då ligger nog mina tuttat mest utanför känns det som Men på stranden kan det ju gå - ska åka till HM imorgon tror jag! Tack, tack! Man kanske kan dra en runda bland de nyare amningsbikinina med - har inte varit där sen sist - o kolla om det finns ngn som åtminstone ser ut någolunda som en strandbikini. Känns stadigare med en riktig bh...tycker det är lite synd att det är så svårt att få tag på - bada är ju inga problem i sig - då kan man ju använda vad som.

Längtar efter att få amma o gosa bebis igen!!!

Svar på tråden Amningsbikini?