• Anonym (sambon)

min sambo är bi?

Jag har märkt att min sambo ofta kollar på sidor om lesbisk sex, bröst , tjejsex mm mm. Det verkar som om hon vill prova på tjejsex,, jag blir så kåt av tanken och vill gärna vara med men jag vågar inte berätta för henne att jag vet. Vad ska jag göra...hon kanske vill ta in en tjej till i sängkammaren men inte vågar fråga mig...

• Svar på tråden min sambo är bi?
  • Maddsutt

ta upp det som ett skämt!! att du läst nått elelr hört nått liknande, och fråga vad hon tycker! diskutera det, snart kommer det kasnke fram??

• Anonym (jag)

ne man behöver inte vara bi för att titta på tjejsex.

• Anonym (Bilist)

Ta det försiktigt bara!
    Många tjejer tycker inte alls om att få sin egen lust degraderad till något för att behaga en man.
    Jag är själv bi, men har ett starkt inre motstånd mot att ha sex med andra tjejer i närheten av män. Mäns kåthet är så dominerande i samhället att jag blir avtänd och ångestladdad av tanken på att en man skulle bli kåt i situationen.

• Anonym

Jag betedde mig likadand när jag levde i heteroförhållande med min fd man. Till slut kom jag ut som homosexuell. Han frågade mig också o trekant men jag blev bara arg och det bara bekräftade att killar tänker bara på sex.

• Anonym (förstår)

Bjud hem mig vetja´ *ler*
    Jag fantiserar om precis samma saker som din tjej förmodligen gör.
    Å för några veckor sen hände det!!! Jag och min sambo hade en nattgäst.... en av mina närmsta väninnor... å kvällen slutade med en trekant! Helt underbart... framförallt at äntligen få röra en tjej med händer och läppar ... tunga o.sv på ett sådant vis jag fantiserat om länge. Men att se sin kille så sprängkåt och upphetsad var heller inte fel. Skulle dock gärna prova att vara med en tjej på tu man hand någon gång.... med eller utan manlig åskådare ;) *ler*

Svar på tråden min sambo är bi?