• Anonym (Fy)

Blev drogad på krogen

Jag och en väninna var ute igår, blev bjudna på dringar och sen är det svart. Vi blev drogade båda två. Lycklisvis hände inget hemskt. Men idag mår vi piss. Bara gråter och gråter. Fy fan vad jag skäms!
    Man ska ju ALDRIG ta emot drinkar, jag VET ju det. Känns så hopplöst!

Jag är så emot droger och vetskapen om att det finns i mig nu är så hemsk!!!

Mår piss idag

Behövde bara få ur mig lite...

:(

• Svar på tråden Blev drogad på krogen
  • Anonym (dyrt)

droger e dyrt, ingen drogar nån bara för skojs skull, utan har då en baktanke...
    Ingen som vill ge bort dyra droger utan att dom får nåt tillbaka....

Bara en liten reflektion...

Tycker du ska polisanmäla och lämna blodprov så du får veta vad du har i kroppen....

• versan

Polisanmäl händelsen & då kollar dom med blodprov som sagt.
    För ni har haft turen på er sida isåfall.
    Kanske finns det flera tjejer den kvällen som råkat illa ut.
    och då är det bra om ni har polisanmält det som hänt er.
    kram
    Versan

• anna klara

Bara undrar, hur vet du att "inget" hemskt hände?

• Anonym

Tråkigt det som hände er men du säger ju själv att man inte ska ta emot drinkar, varför gjorde ni det då? Med detta sagt vill jag ju inte döma er, ni ska polisanmäla detta såklart och ha bättre koll på vem som bjuder er på drinkar nästa gång och lämna ALDRIG din egen drink utan uppsikt.
    Lycka till

• Anonym (Fy)

Jag vet att inget hände då den nöjesansvarige på krogen ledde mig hem. Han hade sina misstankar på att vi blirvit drogade så de arbetar med att försöka spåra detta.

Det ska polisanmälas.

Jag kom nyss hem från akuten, fick blåsa i en alco mätare, det konstiga var att jag inte hade någon alcohol i kroppen...
    Jag vet att jag drack, men så som jag var igår blir man inte på några drinkar

• Anonym

Anonym (Fy) skrev 2009-04-25 16:57:01 följande:

Jag vet att inget hände då den nöjesansvarige på krogen ledde mig hem. Han hade sina misstankar på att vi blirvit drogade så de arbetar med att försöka spåra detta. Det ska polisanmälas. Jag kom nyss hem från akuten, fick blåsa i en alco mätare, det konstiga var att jag inte hade någon alcohol i kroppen... Jag vet att jag drack, men så som jag var igår blir man inte på några drinkar
    Ja, detta får ni ju lov att fixa fort, då, med urinprov, för de flesta droger går ur kroppen mycket fort. Har ni blivit drogade med GHB, vilket vad jag vet är vanligast, syns det inte alls i ett urinprov. Sedan låter det som sagt mycket osannolikt att någon skulle vilja drog ner er för skojs skull utan någon baktanke, men man vet aldrig, det finns folk till allt.
  • Anonym (Fy)

Jag var på sjukhuset där jag bor... Det är ett av landets sämsta sjukhus, så de hade inte ens ett rör som jag skulle kissa i... får gå till vårdcentralen i morgon... känns piss... Kan möjligtvis vara GHB, men får se... Skulle inte den nöjesansvarige på pubben observerat oss (Han tyckete vi blev väldigt annorlunda inom kort tid) ja, skulle inte han kikat på oss skulle det kunnat ha gått riktigt illa. Han vakade över oss och när jag gick ut från krogen följde han efter och ledde mig en bit på vägen tills jag föll ihop, Han ringde min sambo, jag hade tydligen skrikit ut mitt nr. å han hämtade mig.
    Är denne mannen evigt tacksam!

Mår piss idag också... Helt kraftlös... Allt känns piss... Sonen fyller år i morgon. Hoppas att jag mår bättre då... jag bara måste vara mig sjäv i morgon!

• boygirl

Usch så otäckt, klandra inte er själv bara, detta e inte erat fel. Hoppas dom kan få tag på dom som gjort det. Lycka till

• Anonym (Fy)

Man klandrar sig själv på något sätt endå. Vi tog ju emot drinkarna...
    Tack så mycket!!
    Kommer bli en lång återhämtning. Både fysiskt och psykiskt.

• Anonym (Fy)

Polis anmälan gjordes igår. även Urinprov. Kände mig som en jävla knarkare när jag skulle göra drogtestet. Fick inte kissa ifred. En läkare skulle vara med å se så jag inte bytte ut urinen. Och hon hade ingen aning om varför jag skulle göra detta test så hon trodde inte på mig när jag sa attjag blivit drogad på krogen. Något som alla som tar drogtest tydligen säger :(

• Ogi

För några år sedan var jag med om samma sak. Jag blev däremot inte bjuden på drinkar utan fick något i min egen dricka. Jag vet vem den skyldige var eftersom jag senare fick höra att han hade följt efter mig hela kvällen, stått utanför toaletten när jag varit därinne, pratat om hur han ville ha sex med mig inför andra osv. Som tur var så var jag med ett gäng kompisar hela kvällen som tog hand om mig och följde mig hem, så jag vet att inget hände. Det läskiga var att denne kille var ganska närstående (han studerade samma kurser som jag, eftersom hans utbildning var liknande min och han engagerade sig i samma föreningar som jag).

Allt var så overkligt dagen efter att jag inte ens funderade på att testa mig. Testade mig först efter två dagar och då hade jag inget kvar i kroppen (många våldtäktsdroger går tydligen ur kroppen efter knappt ett dygn). Någon polisanmälan blev det inte heller för vad skulle jag bevisa med egentligen...

Mådde skit över det väldigt länge, men på något sätt undermedvetet. Jag tänkte liksom inte på just den händelsen speciellt mycket för jag skämdes över mig själv, men jag slutade festa lika mycket som jag gjort innan och jag isolerade mig mycket. Jag har fortfarande, 5 år senare, avsmak för alkohol.

Svar på tråden Blev drogad på krogen