• Anonym

slick-teknik + tungpiercing.

det är såhär.. min tunga orkar ingenting bokstavligt talat. jag börjar fundera om det är pga min tungpiercing.. den sitter ungefär i mitten på tungan så den stoppar lixom lite mot mina tänder när jag ska sträcka ut tungan och röra osv..
    men vet inte. kan det vara den eller är jag bara slö eller gör jag heeelt fel? orkar bara ca 2minuter på min flickvän.. har ni några tips till mig så hon slipper bli besviken varje gång? nu vågar jag knappt försöka igen men vill så gärna slicka henne igen men vågar inte.
    Hjälp mig med tips och tankar...!

• Svar på tråden slick-teknik + tungpiercing.
  • Anonym

Puffar..
    Ingen som vill hjälpa??

• lilletrille

Jag hade tungpiercing förut men jag tog ut den just för att det blev lättare att använda tungan. Nu har jag aldrig slikkat iofs, men det blir definitivt lättare att använda tungan utan piercing!

Har du haft den ett tag så kan du ju ta ut den för att tästa utan att det gror igen :)

• Finis

Ta ut den vid oralsex, det gjorde jag när jag sög min man för det var skönare, man kom närmre på nått sätt. Bara att sätta i den sen igen .

Jag har tagit ut min helt nu efter 10 år, bitit i tänderna för många gånger, kostade för mycket, hehe.

• Anonym (Avlasta tungan)

Rör huvudet lite samtidigt så tungan inte behöver jobba så hårt, vila tungan emellanåt genom att bara röra på huvudet och genom att suga lite försiktigt, hjälp till med tummen på/runt klitoris... och testa att ta ut piercingen. Lycka till! :)

• Anonym

Enda problemet jag har med min tungpiercing är att den ibland (väldigt sällen) fastnar lite under klitoriskappan.

Men antingen sträcker du ut tungan mer eller så siktar du in dig på ett mindre område med bara tungspetsen.

Fast du får nog träna upp din tunga lite. Med eller utan piercing verkar den vara lite klen. ;)

• Anonym

de är så härligt att blir slickade med en percing på tungan.. älskar att höra ljudet av peringen gå imot tänderna ibland.. de är underbart

• Anonym

Det finns räfflade gummikulor att sätta på piercingen,,, finns väl de som vibrerar med..

Sen ett tips; ta med en liten vibrerande leksak, smek den där på henne, och samtidigt slicka lite... Behövs inte lika mkt tunga då!

• Anonym

Alfabetet med tunga ska tydligen vara en hit.

Svar på tråden slick-teknik + tungpiercing.