slemmiga flytningar/sårvätska efter skrapning
Jag fick missfall i veckan, skrapades nu på fredag kväll. Efter skrapningen så hade jag blödit lite på natten till lördag,men efter det har jag inte haft några blödningar alls. Däremot så rann det igår något som såg ut som sårvätska och idag har jag genomskinliga gulaktiga slemmiga flytningar. Tycker det inte känns helt rätt, jag har varit tvungen att skrapas tidigare också men ingen av de gångerna har jag haft slemmiga flytningar utan jag har blödit i varierande mängd.
Är det nån annan som haft så här? Ska det verkligen vara så här. Jag har ringt till sjukhuset som skrapningen gjordes på,men fick bara prata med en otrevlig sköterska som sa att jag skulle vända mig till vårdcentralen!!! Vad då vårdcentralen?vad i helvete skulle de kunna göra på vårdcentralen?? jag fick numret till avdelningen för att jag skulle få ringa dit och fråga om råd ju.Och de var noga med att påminna mig att jag kunde vända mig till dem om jag hade frågor eller om det uppstod konstigheter, för att mitt förra missfall blev väldigt komplicerad och utdraget.