• Anonym

Utåtnavel!

Jag har hatat min navel i hela mitt liv, och döljer den med en piercing.
    Den går alltså utåt, och inte inåt som de flestas gör.

Jag undrar hur utåtnavlar ser ut under graviditeten?? Dom måste ju sticka ut hur mycket som helst till skillnad från vanliga navlar.

Det måste väl finnas fler här som har utåtnavlar, hur blev era?

Jag är anonym eftersom det är ett stort komplex jag har. Dessutom håller vi på att planera för fullt för bebis, men jag kan inte släppa detta hur min navel kommer se ut. Kommer ju inte vilja visa magen för någon.

Mvh.

• Svar på tråden Utåtnavel!
  • Anonym

Jaha.. Alla andra verkar ha inåtnavel som det verkar.

• emson

Nej nej nej här har du en till med utåtnavel. Har varit gravid två gånger och visst sticker den utåt men inte så mycket man kan tro óch mst mot slutet innan dess var den alldeles plan magen. Min blev tillsut som en liten plopp som stack ut såg säkert jättekul ut även utanpå tröjan men det döljs ju av en härlig mage ju.

Första barnet fick utåtnavel som jag, andra barnet har helt klart en inåtnavel som pappa.

• Anonym
    emson skrev 2009-04-26 20:15:01 följande:
    Nej nej nej här har du en till med utåtnavel. Har varit gravid två gånger och visst sticker den utåt men inte så mycket man kan tro óch mst mot slutet innan dess var den alldeles plan magen. Min blev tillsut som en liten plopp som stack ut såg säkert jättekul ut även utanpå tröjan men det döljs ju av en härlig mage ju.Första barnet fick utåtnavel som jag, andra barnet har helt klart en inåtnavel som pappa.
    Tack. Jag vet inte varför jag skäms så över min. Kanske för kommentarer jag fått för flera år sedan som sitter i.
    Har aldrig sett en gravid med utåtnavel, förutom såna som ploppat ut i slutet av grav, men det är ju inte samma sak.
  • Anonym

Hur har du lyckats pierca din utåtnavel? Kan du inte visa en bild, jag har också utåtnavel som jag skäms jättemycket över :(, och skulle vilja ha en piercing.

Svar på tråden Utåtnavel!