• M C

Det HÄR vill jag säga, men jag länkar istället så jag slipper gröna inboxningar!

Ja, syrran har visat mig en ypperligt rolig och irriterad knappkatt på nätet.

Knappnytt heter det om någon vill se andra klipp.
    Ta den om Darin först så fattar ni nummer två om fjortisar bättre.

Det är fjortisarna jag är... tja, sugen att skriva om men inte gör det av skäl som framgår om man tittar.

• Svar på tråden Det HÄR vill jag säga, men jag länkar istället så jag slipper gröna inboxningar!
  • riot

Åh, knappnytt- hade jag nästan glömt bort. Finns den om politik på youtube också? Den är definitivt roligast!

• riot

Här är den, gjordes inför valet 2006. Den är rolig!

• M C

Ja, den är skitkul!
    Men jag har präxis hittat dem så jag måste visa upp det för att "sprida gracerna"...

• M C
    riot skrev 2009-04-26 23:14:18 följande:
    Åh, knappnytt- hade jag nästan glömt bort. Finns den om politik på youtube också? Den är definitivt roligast!
    Nja, darin och fjortisar var bättre.
    Om syrran ursäktar mig lite så är den om skåne rätt kul med.
  • riot

M C skrev 2009-04-26 23:18:39 följande:

Nja, darin och fjortisar var bättre. Om syrran ursäktar mig lite så är den om skåne rätt kul med.
    Nä, valet är ju bäst! KD & MP är roligast och Folkpartiet, "mer känt som det jääävligt luriga partiet"

Tack för påminnelsen, jag hade nästan glömt bort hur roliga dom här var! Ser också att dom gjort nya, dom skulle man kolla igenom någon gång.
  • Trileia
    riot skrev 2009-04-26 23:25:10 följande:
    M C skrev 2009-04-26 23:18:39 följande: Nä, valet är ju bäst! KD & MP är roligast och Folkpartiet, "mer känt som det jääävligt luriga partiet" Tack för påminnelsen, jag hade nästan glömt bort hur roliga dom här var! Ser också att dom gjort nya, dom skulle man kolla igenom någon gång.
    Håller med. Folkpartiet är så jävla kul!!
    "Titta på honom!! Han döljer något!!"
    Eller Miljöpartiet. Skrattar så jag går av.
  • riot
    Trileia skrev 2009-04-26 23:32:35 följande:
    Håller med. Folkpartiet är så jävla kul!! "Titta på honom!! Han döljer något!!" Eller Miljöpartiet. Skrattar så jag går av.
    Jag gillar KD med, med den stegrande rösten, KORSET & SVÄRDET!! Hotfullt minst sagt.
  • Munkakvarn

Jag gillar den med fjortisar - då sverige instiftade en ny myndighet, Lunarstorm, för att uppfostra dem.
    Klockrent.

• Trileia
    riot skrev 2009-04-26 23:41:01 följande:
    Jag gillar KD med, med den stegrande rösten, KORSET & SVÄRDET!! Hotfullt minst sagt.
    Och Alf
Svar på tråden Det HÄR vill jag säga, men jag länkar istället så jag slipper gröna inboxningar!