Hur många kort har du/ni?
Hur många kort och vilka har ni om ni vill skriva det föstås?
själv har vi bensinkort och ullaredskort som tyvärr dragit iväg lite
Hur många kort och vilka har ni om ni vill skriva det föstås?
själv har vi bensinkort och ullaredskort som tyvärr dragit iväg lite
Vad för kort menar du?
Vi har bankkort som vi betalar med istället för kontanter, men det är inga kreditkort. Kreditkort har jag aldrig haft några.
Sedan har vi förstås en massa andxra kort - bibliotekskort, medlemskort, etc.
Hehe jag har mängder av kort! Det är visakort, mastercard, ikeakort, Gemoneybank, resursbank, mfl. Men jag har inte misskött dem som tur är!
Vi har ett men vi "använder" den inte.
Vi fick det kortet för att vi har en avbetalning på en videokamera. Det enda vi gör är att betala av videokameran, men kortet använder vi inte alls! Blir ju så jäkla dyrt.. usch!
Antar att det är kredtikort du syftar på??
Då har vi IKEA, Volvo, Jet och Lindex. De betalas alltid när fakturan kommer, så de är inga kort vi har någon längre belastning på..
Skulle ALDRIG handla på kredit utan att kunna betala HELA beloppet när fakturan kommer..
vi har ett tank kort som e mastercard och ett swedbank kort mastercard o igår fick vi ett bauhouse kort..men bara bensin kortet som används till bensin
ja jag menar ju självklart krediskort. onoff kort,bensinkort mfl man kan handla på.
Kreditkort har vi bara haft ett, och det var ett vanligt bankkort som vi valde att ha lite kredit på när vi skulle utomlands, ifall vi skulle behöva köpa nya biljetter hem eller liknande (vilket vi nästan blev tvungna till).
Annars vägrar jag kredit, har jag inte pengar så handlar jag inte.
7 eller fler. Vi har ett helt gäng.
Oekj. Nej, inga kreditkort.
Har bara ett kredkort och de är Volvo
Annars så är det Visa jag har, men det är ju inget kreditkort