• Tristanya

testade positivt på bim -7

tog precis ett test.. o det visar ett kontrollstreck, alltså att jag är gravid.. är på bim -7, så är ju väldigt tidigt.. kontrollstrecket var även det svagt..
    men nu börjar jag bli orolig om testet kan va missvisande då jag fick ovitrelle för att ägget skulle släppa, o den sprutan fick jag i tisdags!

ska ta ett nytt test imorgon.. vet att förra gången visade teststickorna mycket svagare positivt än med CB...

vad tror ni?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-27 18:20
    kan tillägga att jag mått lite illa i två dagar nu.. inte mycket, men endå så att jag har tänkt på det!

• Svar på tråden testade positivt på bim -7
  • Godisråttan81

Jag har aldrig tagit Ovitrelle sprutan utan Pregnyl istället och den sitter kvar i kroppen upp till 10 dagar å kan ge falska +.
    Så vänta några dagar till innan du tar ett nytt test..:D

• Tristanya
    Godisråttan81 skrev 2009-04-27 18:13:00 följande:
    Jag har aldrig tagit Ovitrelle sprutan utan Pregnyl istället och den sitter kvar i kroppen upp till 10 dagar å kan ge falska +. Så vänta några dagar till innan du tar ett nytt test..:D
    puuuh! men har bim om en vecka.. så får väl se.. men om testet blir starkare för "varje" dag som går.. då måste det väl betyda nått?
    har dessutom mått lite illa, gjort i två dagar.. o det är ju ett gravsymtom..

hoppas nån fler kan svara!
  • Tristanya

ingen som har erfarenhet av det, som tagit ovitrelle o testat positivt tidigt?

ska till gyn imorgno o ta blodprov för o se om jag haft äl.. får fråga dom då, o om illamåendet kan va en garanti på att det är ett riktigt plus!

Svar på tråden testade positivt på bim -7