IKEAS skötbord Spoling?
Nån som har/har haft ett sånt här skötbord?
Nåt minus med den?
Den verkar ju smart iaf
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20131830
Nån som har/har haft ett sånt här skötbord?
Nåt minus med den?
Den verkar ju smart iaf
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20131830
någon?
liknar det som min mamma hade åt mig på 80-talet..
aha..
frågan är väl om den är så säker och stabil, den ser iaf bra ut!
Jag var och kollade på den på IKEA. Det står ju att den inte finns inne nånstans och jag var lite sur över det. Sen var jag på IKEA i Uppsala och då hade de det fast i grått. Jag blev negativt överraskad ska jag säga... Det var hur stort som helst och jag tyckte det kändes instabilt och ganska plastigt... På tok för stort för vårt lilla badrum i alla fall så det blir SNIGLAR för oss och det är ju mycket billigare Men tur att de faktiskt hade det inne så jag fick se hur fel det var för oss!
Det fanns visserligen inte när vi köpte vårat, men blev inte så överförtjust i det när jag såg det i butik sist.
Vi köpte ett på babyproffsen för 500kr. Också hopfällbart, men verkar stabilare (låses utfällt) och mycket högre kanter. Finns ju iofs nackdelar med det också: inget för korta personer (är 173 cm lång och det känns ganska precis att det inte är för högt för mig) och så måste man passa så att det inte blir blött, för då töjer sig dessvärre tyget.
men oj, ja som blev nästan helt såld på den! kanske man ska kolla på babyproffsen då istället..
Jag har ett spoling. Väntade jättelänge på det, men nu tror jag att det ska finnas inne på de flesta IKEA-varuhus. Min bebis ska inte komma förrens om 3 veckor men jag är redan nu jättenöjd. Det är jättesnyggt, känns mycket stabilare än vad jag tyckte när jag kände på skyltex. och många bra fickor o fack. Min kompis var här igår med sin 6 månaders bebis så då användes det. Det är två stora fjädrar som måste böjas uppåt samtidigt om man ska fälla ihop det..så det kan inte hända, välter gör det inte heller. Nä, som sagt..snyggt o smidigt!!
Förresten..finns en annan tråd om SPOLING SKÖTBORD, använd sökfunktionen.
Hm..de lät ju ändå lovande..!
vi har köpt ett sådant! inte packat upp det än, men vi tyckte det var praktiskt eftersom vi har ganska litet badrum så vi behöver ett som man kan "fälla" ihop, jag tycker det verkade hur bra som helst med många fack och mycket utrymme, plus att det är snyggt!
Vi har ett liknande. Hemskt. Vi ska köpa sniglar.
Ja, ja hittade tråden om just detta skötbord och ja tror minsann att vi ska testa de ändå, vi har oxå en väldigt liten toa så de skulle vara toppen om den funkade för oss
En kompis till mig hade ett sådant (dock en annan färg;)) men hon tyckte inte det var någe bra då hennes son "växte ur det" tidigt. Skötbord är ju bra att ha tills de är rätt så stora. Hon tyckte också det var ganska ostabilt.
Men smaken är som baken=)
Svar på #17
Var det verkligen ett spoling då? Det är ju en nyhet på IKEA. Ja, det har ju funnits några månader men inte jättelänge väl? Som jag skrev innan så hade jag en vän här igår å hennes dotter är 6 månader. Hon fick plats..med råge..skulle nog kunna vara 10-20 cm längre. Beror såklart på hur länge man vill ha skötbord.
Svar på #14 men det var inte ett spoling? Då kan du ju inte jämnföra.
..men som sagt, smaken är som baken. Jag tycker det verkar toppen.
Snart vår tur skrev 2009-04-28 21:35:17 följande:
Men SPOLING är lätt att fälla ihop. Det går ju inte att jämnföra med ett som är likt det.