• hanmannen

Ug kvinnor

Ni kvinnor som är ug. När kom ni på det och hur berättade ni det för en man första gången?

Är så nyfiken på hur man tar upp detta. De gånger jag pratat med kvinnor om det så är det bara på nätet och då förstår jag att man kan vara mer öppen.

• Svar på tråden Ug kvinnor
  • hanmannen
    AtroCious skrev 2009-04-27 21:01:06 följande:
    Har väl alltid varit undergiven, har bara berättat vad jag gillar. Svårare än så är det inte.
    men det tror jag helt klart är lite ovanligt..........eller?
  • Schnooglewookiemush
    hanmannen skrev 2009-04-27 21:08:51 följande:
    men det tror jag helt klart är lite ovanligt..........eller?
    Vad? Att jag alltid varit det, eller att jag bara har berättat rakt ut?
  • hanmannen
    AtroCious skrev 2009-04-27 21:09:38 följande:
    Vad? Att jag alltid varit det, eller att jag bara har berättat rakt ut?
    Tänkte mer att du varit så öppen med det. Min erfarenhet är att de flesta kvinnor inte e så öppna.

Vad gillar du?
  • Schnooglewookiemush
    hanmannen skrev 2009-04-27 21:13:10 följande:
    Tänkte mer att du varit så öppen med det. Min erfarenhet är att de flesta kvinnor inte e så öppna. Vad gillar du?
    Tycker inte att det är något konstigt att vara öppen med det.
    Fast många kvinnor är ju väldigt privata övh när det gäller sitt sexliv.

S&M, BDSM bland annat.
  • Anonym ("Superslut"på)

Jag har alltid varit väldigt dominant som person, men kommit tillrätta nu i sovrummet så att säga med att jag är UG.
    Kan vara domina, men inte med min Master/Herre/Husse, för då försvinner min respekt för honom. Så då får jag ta till en liten slyna att utnyttja för lite dominanslekar.

Jag berättar det ganska i början om man är på väg att inleda nåt, eftersom det är en stor och ganska viktig del av mig och mitt liv eller så. Jag behöver få ut min UG sida eller hur man ska förklara det. Så jag är öppen om detta om det ska leda till nåt med en ev. partner.

• hanmannen

När i livet började du vara så öppen o hur gammal e du nu?

• Anonym ("Superslut"på)
    hanmannen skrev 2009-04-27 21:21:12 följande:
    När i livet började du vara så öppen o hur gammal e du nu?
    Frågade du mig nu?
    Jag började bli så öppen då jag var typ 21, i mitt senaste seriösa förhållande, sedan har jag kört på den linjen, att jag är ärlig om mina behov redan i början eller så. Nu är jag 28 och singel, så det är en del karlar som blir lite smått skrämda oxå... *fniss*

(För övrigt ska det stå "Superslut" på DS)
  • hanmannen

jo, det var dig jag menade. Funkade inte o citera.

Vvilken är den viktigaste delen för dig?

• Anonym ("Superslut"på)
    hanmannen skrev 2009-04-27 21:29:38 följande:
    jo, det var dig jag menade. Funkade inte o citera.Vvilken är den viktigaste delen för dig?
    Den viktigaste delen...Hmmm... Svår fråga.
    Smisk är viktigt för mig, det är som en reningsgrej för mig kan man säga.
    Att min Master fångar upp mig och kan bryta ner mig, samt efterbehandla mig. Det är väl egentligen viktigast att Master vet mina gränser och håller sig till dem, eller iallafall inte träder över dem utan att se på mig att det är okej.
    Efterspelet är otroligt viktigt för mig för att jag ska må bra, egentligen kan man säga att den är det viktigaste faktiskt när jag tänker efter... Hmm...
    Att Master är lyhörd är A och O med..
    Jättesvårt att svara på vilken som är den viktigaste delen faktiskt.. Som du kanske märker.. ?
  • Anonym (Dark-angel)

Jag berättade det via mail, efter nästan 20 år ihop klarade jag inte att stå öga mot öga och få ur mig det.....från början har det igentligen varit en sk. sexdröm att bli bunden, smiskad och bli tagen hårt. Efter att ha hamnat i en anna tråd om UG här på FL och läst mycket där så vågade jag till slut berätta för min man, det togs emot bra även om han blev lite förvånad, vi jobbar oss in i rollerna eftersom han inte har en självklar dominant sida i sänghalmen, sakta men säkert går det framåt .

• hanmannen

Anonym (Dark-angel) skrev 2009-04-27 21:43:01 följande:

Jag berättade det via mail, efter nästan 20 år ihop klarade jag inte att stå öga mot öga och få ur mig det.....från början har det igentligen varit en sk. sexdröm att bli bunden, smiskad och bli tagen hårt. Efter att ha hamnat i en anna tråd om UG här på FL och läst mycket där så vågade jag till slut berätta för min man, det togs emot bra även om han blev lite förvånad, vi jobbar oss in i rollerna eftersom han inte har en självklar dominant sida i sänghalmen, sakta men säkert går det framåt .
    Jag är en man på 40 och tror mig veta att det inte skulle vara "lönt" att ta upp saken hemma. Blir dock upplyft av din beskrivning. Vill du prata mer om det?
    Förresten hur gamla e ni?
  • Anonym (Dark-angel)

vi är 35 och 37........... visst kan det vara lönt att fråga, i slutändan kanske det inte kommer att vara precis som du tänkt dig men kanske en del kan uppfyllas.
    När vi kom in på ämnet smisk så var han väldigt tveksam.....man slår inte kvinnor var hans ord......men för några veckor sedan efter en fest (alkohol släpper spärrar) fick jag mig ett par rejäla daskar på rumpan som satte röda märken som spår. Jag är väldigt noga att visa att jag njuter.

• Anonym (Vet ej)

Vet inte om jag eg vill kalla mig UG eller något annat heller för den delen , men har tänt på tanken av smärta och en viss undergivenhet sen jag va ganska ung . Har efter väldigt många år tagit upp saken med min partner men fick tyvärr en väldigt negativ respons . Han vill absolut inte ha med sådant att göra . Så att prata om saken på nätet är det enda alternativet jag har just nu . Fast jag vet inte om jag skulle vilja/våga ta upp det med någon annan irl med tanke på hur många knepiga män som rör sig runt om på www . De flesta verkar bara vara män som inte kan ta hand om sig själva och verkar bara vara ute efter en hushållsslav eller 24/7 förhållande . Jag är för övrigt 40+ .

• farihatten

Anonym (Vet ej) skrev 2009-04-27 23:02:53 följande:

Vet inte om jag eg vill kalla mig UG eller något annat heller för den delen , men har tänt på tanken av smärta och en viss undergivenhet sen jag va ganska ung . Har efter väldigt många år tagit upp saken med min partner men fick tyvärr en väldigt negativ respons . Han vill absolut inte ha med sådant att göra . Så att prata om saken på nätet är det enda alternativet jag har just nu . Fast jag vet inte om jag skulle vilja/våga ta upp det med någon annan irl med tanke på hur många knepiga män som rör sig runt om på www . De flesta verkar bara vara män som inte kan ta hand om sig själva och verkar bara vara ute efter en hushållsslav eller 24/7 förhållande . Jag är för övrigt 40+ .
    Blir både glad o ledsen av ditt inlägg, är i samma sits förutom att jag inte berättat för mn sambo. Är övertygad att hon regerar som din, dvs negativt. Hur hittar man någon "normal" att prata med detta om?
Svar på tråden Ug kvinnor